Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
heaven skriver:skal jeg lige hører min mand, han er elektrikker??den INDERSTE ring skal bare skrues af, ca en kvart omgang. Den er temmelig sikkert stram, så tag godt ved - mod uret...
heaven skriver:søde line, ser du hvad jeg skriver til dig?? Du gør det rigtige med den inderste ring, du skal bare tage ved, en kvart omgang mod uret...
linemus skriver:Jeg går lige ud og prøve igen og tager de store muskler på... Måske er den groet fast, fordi der aldrig kommer nogen og gør rent her... tsk tsk...
ka li ja skriver:haha det kender jeg! du så jo selv vores lofts vindueder blir heller ikke gjort rent
linemus skriver:Der var også så dejlig hjemligt hos dig Update på lampen: Jeg har givet op. Jeg er for slap. Må finde mig en muskelmand, der kan komme og hjælpe en stakkels kvinde i nød. Eller tisse i halvmørke.
heaven skriver:ej line, - come on, hehe... det er et spot, du skal ikke løfte en lastbil?? kom nu, du kan godt... ellers må du have et starinlys med og klare sagerne...Jannie
Jamen, jeg kan altså ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128