Er der nogen, der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

linemus

Åh, du er så skide klog!!!!!!! Brugsforvirring! Selvfølgelig. Må en tur på badeværelset og prøve igen Problemet er også lidt, at jeg ikke kan se noget, fordi der er så mørkt og skummelt derude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

linemus

heaven skriver:

skal jeg lige hører min mand, han er elektrikker??

den INDERSTE ring skal bare skrues af, ca en kvart omgang. Den er temmelig sikkert stram, så tag godt ved - mod uret...

Jeg går lige ud og prøve igen og tager de store muskler på... Måske er den groet fast, fordi der aldrig kommer nogen og gør rent her... tsk tsk...

Anmeld

24. marts 2009

heaven

søde line, ser du hvad jeg skriver til dig?? Du gør det rigtige med den inderste ring, du skal bare tage ved, en kvart omgang mod uret...

Anmeld

24. marts 2009

linemus

heaven skriver:

søde line, ser du hvad jeg skriver til dig?? Du gør det rigtige med den inderste ring, du skal bare tage ved, en kvart omgang mod uret...

hi hi - ja, vi skriver bare på samme tid - der er jo helt ild i tastaturene i de små hjem over dette store dilemma

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jeg går lige ud og prøve igen og tager de store muskler på... Måske er den groet fast, fordi der aldrig kommer nogen og gør rent her... tsk tsk...

haha det kender jeg! du så jo selv vores lofts vindueder blir heller ikke gjort rent

Anmeld

24. marts 2009

linemus

ka li ja skriver:

haha det kender jeg! du så jo selv vores lofts vindueder blir heller ikke gjort rent

Der var også så dejlig hjemligt hos dig

Update på lampen: Jeg har givet op. Jeg er for slap. Må finde mig en muskelmand, der kan komme og hjælpe en stakkels kvinde i nød. Eller tisse i halvmørke.

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

hahahahahahahaha

ta en spand med i stuen og pis der lol

ja her hjemme ligger der altid papir og ting og sager og flyder... sådan er vi desværre

Anmeld

24. marts 2009

heaven

linemus skriver:

Der var også så dejlig hjemligt hos dig

Update på lampen: Jeg har givet op. Jeg er for slap. Må finde mig en muskelmand, der kan komme og hjælpe en stakkels kvinde i nød. Eller tisse i halvmørke.

ej line, - come on, hehe... det er et spot, du skal ikke løfte en lastbil?? kom nu, du kan godt... ellers må du have et starinlys med og klare sagerne...

Jannie

Anmeld

24. marts 2009

linemus

heaven skriver:

ej line, - come on, hehe... det er et spot, du skal ikke løfte en lastbil?? kom nu, du kan godt... ellers må du have et starinlys med og klare sagerne...

Jannie

Jamen, jeg kan altså ikke

Anmeld

24. marts 2009

heaven

Jamen, jeg kan altså ikke

hehe, godt så..... så har jeg kun en ting at sige, og det er: TENA....... - ej, så må du have manden igang, når du ser ham engang...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.