Er der nogen, der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.947 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

linemus

...hvordan man skifter en spot? Altså sådan en pære, der sidder i et bræt over spejlet i badeværelset?

Line - træt af den dystre badeværelsesbelysning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Loggidut

hmmm, er den mon ikke lige som vores spot´s?

vi skal lige løsne glasset, det skal drejes og pilles af, så vidt jeg husker. Den nye pære skal du ikke gramse på med fingrene, de kan ikke så godt tåle fedtefingre, så hold den med et eller andet!

gætter på det er sådan en lille sag med to ben?
den skal bare stikkes i hullerne.

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Jeg er ikke helt sikker på, om det er de små pærer, for jeg kan ikke få glasset af. Jeg tror måske, det er de der lidt større spots, som nærmest er kuppelformede (hvis du forstår). Jeg har prøvet at "skrue" på glasset, men der er ikke rigtig noget at tage fat i, og der sker ikke en dyt. Irriterende.

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

linemus skriver:

Jeg er ikke helt sikker på, om det er de små pærer, for jeg kan ikke få glasset af. Jeg tror måske, det er de der lidt større spots, som nærmest er kuppelformede (hvis du forstår). Jeg har prøvet at "skrue" på glasset, men der er ikke rigtig noget at tage fat i, og der sker ikke en dyt. Irriterende.

hvad med skruer? kan det tænkes der sidder sådan et par stykker...frem med kameraet og knips et billede!

Nu har jeg jo set hvor gode billeder det kan tage!

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Det blev lige med mobilen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2009

Loggidut

hmmm, jeg spurgte lige manden, og han kan heller ikke huske det!
Nu kom han så i tanke om at han selv havde et hængeparti på det område, så han vil forsøge i morgen, og skal så give forklaring på hvordan det hænger sammen!

har du så meget tålmodighed?

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

hej morten har lige kigget på billedet og han tror måske du skal ind ovenfra... kan du det??
ellers tror han du skal skrue på den inderste metalring( den der sidder fast på selve lampen, ikke rammen) fik du den?
er det det du har prøvet hele tiden?

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Altså nu har jeg ventet forgæves på, at Kasper skiftede dem i flere måneder, så mon ikke jeg kan vente til imorgen også

Ja, det er den inderste ring jeg har prøvet at skrue på, men måske jeg simpelthen er for slap Jeg kan godt komme til den ovenfra. Jeg kan faktisk trykke hele lampen ud af hylden, men synes stadig ikke, der er noget at skrue på. Jeg er håbløs... Måske skulle vi få et nyt badeværelse...

Anmeld

24. marts 2009

heaven

Altså nu har jeg ventet forgæves på, at Kasper skiftede dem i flere måneder, så mon ikke jeg kan vente til imorgen også

Ja, det er den inderste ring jeg har prøvet at skrue på, men måske jeg simpelthen er for slap Jeg kan godt komme til den ovenfra. Jeg kan faktisk trykke hele lampen ud af hylden, men synes stadig ikke, der er noget at skrue på. Jeg er håbløs... Måske skulle vi få et nyt badeværelse...

skal jeg lige hører min mand, han er elektrikker??

den INDERSTE ring skal bare skrues af, ca en kvart omgang. Den er temmelig sikkert stram, så tag godt ved - mod uret...

Anmeld

24. marts 2009

ka li ja

hvis du kan få fat i hele lampen, kan man så ikke hive hele det inderste ud?
hvad mærke er lampen? der må forefindes en brugsforvirring på nettet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.