Kay skriver:
fyssen siger jeg bare selv skal tage i svømmehal og baby bassin... og så ikke bevæge mig for meget der nede i.... for så kan jeg få ondt bagefter... ved at den fys der er oppe ved min mor har varmtvands bassein... men det tager 45 min. at køre der op.... men tilgengæld ved jeg også hun er super dygtig der oppe... overvejer virkelig at skifte....
Jeg må desværre være sådan en rigtig sortseer.. men når du allerede er sygemeldt med bl, så er sandsynligheden for at det bliver bedre næsten ikke eksisterende
Man bliver desværre kun mere besværet, jo større mavsen bliver.
Så jeg kan kun anbefale at få rørt sig det, man kan. Motion er jo rigtig godt
Og jo stærkere dine muskler er i bækkenet, des stærkere er dine ledbånd også. Og det er dem, der giver sig, så bækkenet bliver løst og gør ondt.
I hvert fald så synes jeg du skal finde dig en fys, der har speciale i gynækologi og obstetrik. Gyn obs fysser findes vist over hele landet 
Endnu en ting. Jeg var til en vejledningsmøde omkring bækkenløsning på sygehuset, i fysioterapien. Måske de har noget lignende på dit sygehus? Der kan man få gode råd og vejledning, og låne diverse hjælpemidler. Og de kan garanteret hjælpe med at finde en god fys og noget bassintræning af en art 
Skriv gerne en pb, hvis du tror, at jeg kan hjælpe med noget
Anmeld