så skete det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.180 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2012

Kay

jeg var ved lægen i dag...

med den bækkenløsning jeg blev sygemeldt af en "vikar-læge" i sidste uge...

han har sygemeldt mig i 1 md. til at starte med.... for at se hvordan det går efter jeg er startet til fys.

han siger der er en lille chance for at det hjælper så meget med fyssen at jeg kan komme tilbage på ½-tid om en måned.... men jeg skulle ikke sætte næsen op efter det... for det var en LILLE chance... det gør mig lidt glad... at jeg ikke er 100% "dømt"...

har fået nogle øvelser af fyssen som jeg laver 3 gange om dagen

håber det kommer til at virke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

livhemdrup

Kay skriver:

han har sygemeldt mig i 1 md. til at starte med.... for at se hvordan det går efter jeg er startet til fys.

han siger der er en lille chance for at det hjælper så meget med fyssen at jeg kan komme tilbage på ½-tid om en måned.... men jeg skulle ikke sætte næsen op efter det... for det var en LILLE chance... det gør mig lidt glad... at jeg ikke er 100% "dømt"...

Bækkenløsning er bare så træls jeg havde det med de to andre ikke med den første.

Husk at lytte til din krop det er nok det vigtigste råd af alle. Og tænk over hvordan du rejser dig fra seng sofa osv også hvordan du stiger ud af en bil.

Håber fyssen hjælper dig.

Anmeld

22. februar 2012

Kay

livhemdrup skriver:

Bækkenløsning er bare så træls jeg havde det med de to andre ikke med den første.

Husk at lytte til din krop det er nok det vigtigste råd af alle. Og tænk over hvordan du rejser dig fra seng sofa osv også hvordan du stiger ud af en bil.

Håber fyssen hjælper dig.

ja lytter også meget mere til min krop nu når jeg ik har arbejdet at tænke på... på jobbet kunne jeg ikke tage de hensyn jeg er nød til at tage...

holder pauser i løbet af dagen og skifter meget mellem sidde, ligge og stå... så kan mærke det går bedre... men vågner stadig om natten med smerter... og må stadig nogle dage sige til kæresten at jeg har for ondt til at gå med, når han skal ud og gå med hunden om aftenen...

Anmeld

22. februar 2012

Madam Blå

Kay skriver:

Åh nej, din stakkel! Det er så øv, at være sygemeldt med bl

Var det selv fra uge 10.. Mega øv!

Men ville bare lige sige, at jeg have VILDT meget gavn af et glidestykke. Og i starten af graviditeten brugte jeg også rigtig meget et trochanterbælte, det hjalp også.

Så jeg synes du skal få lånt dig de to hjælpemidler med det samme

Og forresten er varmtvandstræning også at anbefale. Jeg selv gik på et hold på sygehuset, som var tilrettelagt efter at man havde bækkenløsning. På Skejby er der kø på de hold, så hvis du har lyst, så skynd dig at melde dig til

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Madam Blå skriver:

Åh nej, din stakkel! Det er så øv, at være sygemeldt med bl

Var det selv fra uge 10.. Mega øv!

Men ville bare lige sige, at jeg have VILDT meget gavn af et glidestykke. Og i starten af graviditeten brugte jeg også rigtig meget et trochanterbælte, det hjalp også.

Så jeg synes du skal få lånt dig de to hjælpemidler med det samme

Og forresten er varmtvandstræning også at anbefale. Jeg selv gik på et hold på sygehuset, som var tilrettelagt efter at man havde bækkenløsning. På Skejby er der kø på de hold, så hvis du har lyst, så skynd dig at melde dig til

har sådan et bælte... og fyssen sagde i dag at satin lagen var godt at glide på når jeg skulle vende mig om natten...

men nøj jeg har ondt her til aften efter hun har haft fat i mig... har så ondt at jeg har fået kvalme af det

har forhørt mig hos JM der er ikke noget varmtvand på det sygehus jeg skal føde på... så prøver selv at finde noget... min fys sagde at "baby" basinnerne i en alm. svømmehal var gode nok... men jeg sys bare ikke de er ret varme!? iforhold til et rigtig varmtvans bassin...

har spurgt jm og læge om rigtig varmtvands bassiner i nærheden... men de kunne ikke svare og det er ikke let at finde på nettet sys jeg

Anmeld

22. februar 2012

Madam Blå

Kay skriver:

har sådan et bælte... og fyssen sagde i dag at satin lagen var godt at glide på når jeg skulle vende mig om natten...

men nøj jeg har ondt her til aften efter hun har haft fat i mig... har så ondt at jeg har fået kvalme af det

har forhørt mig hos JM der er ikke noget varmtvand på det sygehus jeg skal føde på... så prøver selv at finde noget... min fys sagde at "baby" basinnerne i en alm. svømmehal var gode nok... men jeg sys bare ikke de er ret varme!? iforhold til et rigtig varmtvans bassin...

har spurgt jm og læge om rigtig varmtvands bassiner i nærheden... men de kunne ikke svare og det er ikke let at finde på nettet sys jeg

Har du det helt brede af dem? De findes nemlig i mange forskellige udgaver, fandt jeg ud af

Øv at der ikke er varmtvandstræning. Det er nemlig en rigtig god måde at få brugt kroppen lidt på, når man nu ikke kan gå.

Mener bestemt at varmtvandsbassinerne i svømmehaller er 32-34 grader varme. Og bassinet på Skejby er også 34 grader. Men det er ikke helt det samme, at selv tage i svømmehallen, som at have en fys med i vandet, som kan hjælpe en med forskellige øvelser, massage og udstrækning. Kan i hvert fald kun anbefale varmtvandstræning på det varmeste hihi

Underligt at JM ikke ved det? Og fyssen kan heller ikke anbefale noget?

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Madam Blå skriver:

Har du det helt brede af dem? De findes nemlig i mange forskellige udgaver, fandt jeg ud af

Øv at der ikke er varmtvandstræning. Det er nemlig en rigtig god måde at få brugt kroppen lidt på, når man nu ikke kan gå.

Mener bestemt at varmtvandsbassinerne i svømmehaller er 32-34 grader varme. Og bassinet på Skejby er også 34 grader. Men det er ikke helt det samme, at selv tage i svømmehallen, som at have en fys med i vandet, som kan hjælpe en med forskellige øvelser, massage og udstrækning. Kan i hvert fald kun anbefale varmtvandstræning på det varmeste hihi

Underligt at JM ikke ved det? Og fyssen kan heller ikke anbefale noget?

fyssen siger jeg bare selv skal tage i svømmehal og baby bassin... og så ikke bevæge mig for meget der nede i.... for så kan jeg få ondt bagefter... ved at den fys der er oppe ved min mor har varmtvands bassein... men det tager 45 min. at køre der op.... men tilgengæld ved jeg også hun er super dygtig der oppe... overvejer virkelig at skifte....

Anmeld

22. februar 2012

ESV

Kay skriver:

Google varmtvands bassin. De har bla i Gladsaxe svømmehal 

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Kay skriver:

øv hvor træls søde så må du jo igang med at hygge med lidt børneværelse. jeg havde altid en plastik pose i tasken, så var det nemmere at komme af stole og ud af biler osv 

til dig

Anmeld

22. februar 2012

Kay

ESV skriver:

Google varmtvands bassin. De har bla i Gladsaxe svømmehal 

jeps har fundet det og de har en liste overhvornår der ikke er hold træning så man ved hvornår man kan kome til dælemer smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.