Update på Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Zeus

TbCp skriver:

Den korte version -

Vi er hjemme fra Riget igen, Mikkel har ikke længer stomi så nu skal tyktarmen bare igang med at virke!!!
Det kæmper vi med... det er så også det sidste skridt inden vi, forhåbentlig snart, kan komme hjem.

På bloggen er en længere update på Mikkel.

Der kommer snart konkurrencer og Give aways, så meld jer som fast læser så i kan være med

MIRAKLERNE

alt hvad jeg overhovedet kan, for at i snart må komme hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

TbCp

Zeus skriver:

alt hvad jeg overhovedet kan, for at i snart må komme hjem

Tak

Anmeld

22. februar 2012

Pige2009

Det lyder godt. Vidste slet ikke, I var røget til Djævleøen

Fortsat god bedring med ham

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Baagøe skriver:

Det lyder godt. Vidste slet ikke, I var røget til Djævleøen

Fortsat god bedring med ham

Tak

Jo desværre måtte vi derover, men det var også meget pludseligt. Vi fik det at vide fredag eftermiddag og skulle så køre kl. 8 dagen efter.

Anmeld

22. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
TbCp skriver:

Det er jo en sej tid at skulle igennem ligegyldig hvad!
Men nu ser det endelig ud til at vi er ved at være der

Hvor længe var du indlagt med dine?

Vi har fået tildelt en sundhedspl. som har arbejdet på den afd. Mikkel ligger på nu, det synes jeg er skide godt!

Ja, det er super godt.. Vi havde en til at starte med, som havde lidt forstand, men så kom vi i en præmatur mødregruppe med tilhørende SP, motorik konsulent.. Det har været fantastisk... Os fordi de har styr på, hvad det drejer sig om.. At de børn er mere sarte og sensitive.

Med den store (Victor) kun 6 uger, så kom han med hjem, men lå indlagt 3 uger forinden med vandafgáng.. Anden gang (Mathias) i næsten 4½/5mdr med indlæggelse forinden.. kom hjem 14 dage før termin.. Det var lykken endelig at komme hjem... 6 uger på Riget og dernæst resten på holbæk..

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Mathias Villads skriver:

Ja, det er super godt.. Vi havde en til at starte med, som havde lidt forstand, men så kom vi i en præmatur mødregruppe med tilhørende SP, motorik konsulent.. Det har været fantastisk... Os fordi de har styr på, hvad det drejer sig om.. At de børn er mere sarte og sensitive.

Med den store (Victor) kun 6 uger, så kom han med hjem, men lå indlagt 3 uger forinden med vandafgáng.. Anden gang (Mathias) i næsten 4½/5mdr med indlæggelse forinden.. kom hjem 14 dage før termin.. Det var lykken endelig at komme hjem... 6 uger på Riget og dernæst resten på holbæk..

Aj hvor fedt at det var muligt med en præmatur mødregruppe, det kunne jeg da også godt ønske mig.

Vi har været her 11 uger nu, håber meget at det snart er overstået

Anmeld

22. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
TbCp skriver:

Aj hvor fedt at det var muligt med en præmatur mødregruppe, det kunne jeg da også godt ønske mig.

Vi har været her 11 uger nu, håber meget at det snart er overstået

Ja, det kan jeg godt følge dig i... Jeg var ved at brække mig til sidst af sygehus.. og det bliver ikke bedre, når jeg kommer til kontrol eller han er syg.. angsten for genindlæggelse er stor her i vinter halvåret, men indtil nu er vi gået fri... men vi har haft truslen flere gange indtil nu...

Det med mødregruppen er genial... vi får gæster fra området, som vi kan gøre brug af, samt vi bliver oplyst omkring følger grundet tidlig fødsler... vi har haft en psykolog, talepædagog og set videoer omkring mor/barn forhold og udvikling... samtidig er vi 6 kvinder, som har gennemgået det samme.. man kan ikke bruge alm mødregrupper til noget, synes jeg.. slet ikke når man har født så meget for tidlig som jeg har begge gange... for de er bare senere i udvikling... Så er det rigtig rart med nogen som kan følge en i det man siger og ens angst...

Slagelse kommune er meget stor succes med det..

Knus Mette

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Mathias Villads skriver:

Ja, det kan jeg godt følge dig i... Jeg var ved at brække mig til sidst af sygehus.. og det bliver ikke bedre, når jeg kommer til kontrol eller han er syg.. angsten for genindlæggelse er stor her i vinter halvåret, men indtil nu er vi gået fri... men vi har haft truslen flere gange indtil nu...

Det med mødregruppen er genial... vi får gæster fra området, som vi kan gøre brug af, samt vi bliver oplyst omkring følger grundet tidlig fødsler... vi har haft en psykolog, talepædagog og set videoer omkring mor/barn forhold og udvikling... samtidig er vi 6 kvinder, som har gennemgået det samme.. man kan ikke bruge alm mødregrupper til noget, synes jeg.. slet ikke når man har født så meget for tidlig som jeg har begge gange... for de er bare senere i udvikling... Så er det rigtig rart med nogen som kan følge en i det man siger og ens angst...

Slagelse kommune er meget stor succes med det..

Knus Mette

Uhh ja frygten for at blive indlagt igen

Jeg bliver nødt til at høre min sp om de hár den slags mdr. Gr. 

Jeg bor i Odense så de burde da have noget lignende

Anmeld

22. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
TbCp skriver:

Uhh ja frygten for at blive indlagt igen

Jeg bliver nødt til at høre min sp om de hár den slags mdr. Gr. 

Jeg bor i Odense så de burde da have noget lignende

Ja, frygten er forfærdelig..

Ja, hør hende ad, eller så må du foreslå hende, at de opretter det, for der må da være en del i odense, som føder for tidligt... Her er det en kæmpe succes, og der er pt 2 grupper, idet der ikke skal være så mange børn samlet.. Der er 6 børn i min gruppe..

Anmeld

23. februar 2012

TbCp

Mathias Villads skriver:

Ja, frygten er forfærdelig..

Ja, hør hende ad, eller så må du foreslå hende, at de opretter det, for der må da være en del i odense, som føder for tidligt... Her er det en kæmpe succes, og der er pt 2 grupper, idet der ikke skal være så mange børn samlet.. Der er 6 børn i min gruppe..

Lige nu frygter vi mest for vægten.. åha det er nervepirrende hver da at skulle lægge ham på den og se om han har taget på eller tabt sig

Ja jeg tænker også at med så stor en by som Odense må det da kunne lade sig gøre.
Hvor gamle var dine da i startede i mødregruppe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.