Update på Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

KittyMaMa

TbCp skriver:

Den korte version -

Vi er hjemme fra Riget igen, Mikkel har ikke længer stomi så nu skal tyktarmen bare igang med at virke!!!
Det kæmper vi med... det er så også det sidste skridt inden vi, forhåbentlig snart, kan komme hjem.

På bloggen er en længere update på Mikkel.

Der kommer snart konkurrencer og Give aways, så meld jer som fast læser så i kan være med

MIRAKLERNE

Er glad for det går fremad! 

Hvordan melder man sig til på bloggen?

/K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

TbCp

nettemor skriver:

Ja det tror jeg Nok også meget godt hvis storesøster er lidt stædig Så tager han det bare som det kommer. De bliver et godt makkerpar !

Jeps lige præcis

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

KittyMaMa skriver:

Er glad for det går fremad! 

Hvordan melder man sig til på bloggen?

/K

Ja det er rigtig dejligt!!!

Lige over der hvor der står "medlemmer" er der en knap hvor der står "Tilmeld dig dette websted"

Ellers kan du skrive din mailadresse så sender jeg en invitation

Anmeld

22. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
TbCp skriver:

Den korte version -

Vi er hjemme fra Riget igen, Mikkel har ikke længer stomi så nu skal tyktarmen bare igang med at virke!!!
Det kæmper vi med... det er så også det sidste skridt inden vi, forhåbentlig snart, kan komme hjem.

Der kommer snart konkurrencer og Give aways, så meld jer som fast læser så i kan være med

MIRAKLERNE

Hold nu op, i er seje... Sikke en sej dreng og håber i snart kommer hjem... Og en sindsyg sej mor...

Jeg ved en del om neo børn, da jeg har 2 stk... en født 11 uger og en født 15 uger, men jeg har været meget meget heldig med deres forløb, ikke at det ikke super hårdt, men sammenlignet med mikkel, så skal vi vist ikke klage...

Håber du får snakket med professionelle og får det i gennemgår bearbejdet.. jeg har været dårlig til at mærke efter på min krop, at det nu har bundet sig i angst... men jeg er nu igennem et forløb, hvor det går stille fremad...

Min den lille går jeg stadig hjemme med og regner ikke med, at han skal ud før han bliver 2 år.. synes ikke at han er parat og jævnlig skvatet... så tror det ville gå helt galt, hvis han kom i dagpleje forløbig, heldigvis er SP af samme mening....

Knus Mette

Anmeld

22. februar 2012

CmarianN

TbCp skriver:

Den korte version -

MIRAKLERNE

Hej tina!

Hvor er det dejligt for jer, at der ser ud til at være bedring på vej!

Kunne læse at liva også er begyndt at reagerer på det hele nu. Hvor må det have været hårdt for hende at skulle være så tapper. Tror bestemt heller ikke det er let for forældrene at være vidne til, men er nu sikker på at I skaber de bedste rammer for hende, så vidt det nu er muligt. 

Håber I snart kan komme hjem og være den kerne familie i drømmer om 

Anmeld

22. februar 2012

KittyMaMa

TbCp skriver:

Ja det er rigtig dejligt!!!

Lige over der hvor der står "medlemmer" er der en knap hvor der står "Tilmeld dig dette websted"

Ellers kan du skrive din mailadresse så sender jeg en invitation

Okay! Tak, det er hermed gjort! 

/K

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Mathias Villads skriver:

Hold nu op, i er seje... Sikke en sej dreng og håber i snart kommer hjem... Og en sindsyg sej mor...

Jeg ved en del om neo børn, da jeg har 2 stk... en født 11 uger og en født 15 uger, men jeg har været meget meget heldig med deres forløb, ikke at det ikke super hårdt, men sammenlignet med mikkel, så skal vi vist ikke klage...

Håber du får snakket med professionelle og får det i gennemgår bearbejdet.. jeg har været dårlig til at mærke efter på min krop, at det nu har bundet sig i angst... men jeg er nu igennem et forløb, hvor det går stille fremad...

Min den lille går jeg stadig hjemme med og regner ikke med, at han skal ud før han bliver 2 år.. synes ikke at han er parat og jævnlig skvatet... så tror det ville gå helt galt, hvis han kom i dagpleje forløbig, heldigvis er SP af samme mening....

Knus Mette

Det er jo en sej tid at skulle igennem ligegyldig hvad!
Men nu ser det endelig ud til at vi er ved at være der

Hvor længe var du indlagt med dine?

Vi har fået tildelt en sundhedspl. som har arbejdet på den afd. Mikkel ligger på nu, det synes jeg er skide godt!

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Hej tina!

Hvor er det dejligt for jer, at der ser ud til at være bedring på vej!

Kunne læse at liva også er begyndt at reagerer på det hele nu. Hvor må det have været hårdt for hende at skulle være så tapper. Tror bestemt heller ikke det er let for forældrene at være vidne til, men er nu sikker på at I skaber de bedste rammer for hende, så vidt det nu er muligt. 

Håber I snart kan komme hjem og være den kerne familie i drømmer om 

Ja det er bare rigtig synd for Liva Men det er jo meget godt at hun kommer ud med det.
Vi sørger for at give hende positiv opmærksomhed, kys og kram, at rumme hende og mulighed for at være med til at passe Mikkel i det om omfang hun har lyst.
Mere kan vi ikke rigtig gøre.

Og så skal i bare hjem! Og have en normal hverdag

Anmeld

22. februar 2012

Nessie

Seje lille Mikkel, jeg bliver så glad når det går godt, og ked af det når det går den forkerte vej. Ikke at du kan bruge det til ret meget, men så ved du at vi er en del der følger med og tænker på jer.

Jeg har tilmeldt mig din blog som fast læser, fulgte jo alligevel med dér også

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Nessie skriver:

Seje lille Mikkel, jeg bliver så glad når det går godt, og ked af det når det går den forkerte vej. Ikke at du kan bruge det til ret meget, men så ved du at vi er en del der følger med og tænker på jer.

Jeg har tilmeldt mig din blog som fast læser, fulgte jo alligevel med dér også

Jeg kan bruge det til rigtig meget! Det varmer virkelig at vide at vi er i folks tanker.. at der bliver sendt gode tanker vores vej og til Mikkel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.