Update på Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.102 visninger
32 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

TbCp

Den korte version -

Vi er hjemme fra Riget igen, Mikkel har ikke længer stomi så nu skal tyktarmen bare igang med at virke!!!
Det kæmper vi med... det er så også det sidste skridt inden vi, forhåbentlig snart, kan komme hjem.

På bloggen er en længere update på Mikkel.

Der kommer snart konkurrencer og Give aways, så meld jer som fast læser så i kan være med

MIRAKLERNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Chalala85

Dejligt at høre det går i den rigtige retning

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

Har nu meldt mig som fast læser så jeg kan følge dine guldklumper

Hvor er det fantstisk at han kæmper så bravt den lille mand Han er virkelig intet mindre end et mirakel!

Du klarer det så godt. Jeg kan kun forestille mig hvor svært det må være at stå i din situation.

til jer alle sammen.

og en ekstratil storesøster Liva. Hun er sej.

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

Chalala85 skriver:

Dejligt at høre det går i den rigtige retning

Ja det er skønt

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

nettemor skriver:

Har nu meldt mig som fast læser så jeg kan følge dine guldklumper

Hvor er det fantstisk at han kæmper så bravt den lille mand Han er virkelig intet mindre end et mirakel!

Du klarer det så godt. Jeg kan kun forestille mig hvor svært det må være at stå i din situation.

til jer alle sammen.

og en ekstratil storesøster Liva. Hun er sej.

Ja han er altså noget helt særligt!

og tak

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

TbCp skriver:

Ja han er altså noget helt særligt!

og tak

DET er han virkelig. Og han har et ansigtsudtryk hvor han ser en smule gammelklog ud (ikke ment negativt)

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

nettemor skriver:

DET er han virkelig. Og han har et ansigtsudtryk hvor han ser en smule gammelklog ud (ikke ment negativt)

Jamen det er rigtig han rynker altid panden, så han ser både bekymret og klog ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

TbCp skriver:

Jamen det er rigtig han rynker altid panden, så han ser både bekymret og klog ud

Ja lige præcis Men han ser samtidig lidt afslappet ud som om han vil sige: Du skal ikke bekymre dig mor. Jeg ved godt det ikke skide skægt det her men vi klarer det "

Anmeld

22. februar 2012

TbCp

nettemor skriver:

Ja lige præcis Men han ser samtidig lidt afslappet ud som om han vil sige: Du skal ikke bekymre dig mor. Jeg ved godt det ikke skide skægt det her men vi klarer det "

Haha Ja, han er i hvertfald ikke selv i tvivl

Alle drengene på min mands side af familien er sådan nogle rolige, kloge små mænd... så tror han kommer til at passe godt ind

Anmeld

22. februar 2012

Nettemor

TbCp skriver:

Haha Ja, han er i hvertfald ikke selv i tvivl

Alle drengene på min mands side af familien er sådan nogle rolige, kloge små mænd... så tror han kommer til at passe godt ind

Ja det tror jeg Nok også meget godt hvis storesøster er lidt stædig Så tager han det bare som det kommer. De bliver et godt makkerpar !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.