Lægens test viser så godt som negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Camillos

chas12 skriver:

Ja det kan du godt have ret i. Jeg har testet hjemme igen igår og der var en svag streg igen og tog så til lægen igen i dag for at se om hans test var blevet mere tydelig. Allerede efter 10 sek sagde han den var negativ men da der så var gået et halv minut kom der altså en fin lyserød streg, så den skulle være god nok! Men det er godt nok svært at forstå syntes jeg!

tillykke ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

chas12

l.kjoeller skriver:

typisk er den god nok. nogle enkelte er dog ved at miste og er derfor testene ikke er så positive. så længe du ikke bløder ville jeg dog IKKE være bekymret. tror bestemt den er god nok. personligt er jeg også længere om at danne hcg så mine var også kun svagt positive og se efter et par dage mere positiv

Det har jeg nemlig også tænkt om det kunne være fordi jeg var ved at miste, men bløder ikke og testen var også tydligere ved lægen i dag.
Han sagde faktisk også (som jeg vidst også har læst) at nogle af de test vi selv kan købe er mere følsomme og derfor viser det hurtigere end lægens test.

Anmeld

24. februar 2012

chas12

Camillos skriver:

tillykke ..

mange tak Og kan se du også næsten lige har testet positiv - så også tillykke til dig!

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

chas12 skriver:

mange tak Og kan se du også næsten lige har testet positiv - så også tillykke til dig!

Tak skal du ha 

Anmeld

24. februar 2012

l.kjoeller

chas12 skriver:

Det har jeg nemlig også tænkt om det kunne være fordi jeg var ved at miste, men bløder ikke og testen var også tydligere ved lægen i dag.
Han sagde faktisk også (som jeg vidst også har læst) at nogle af de test vi selv kan købe er mere følsomme og derfor viser det hurtigere end lægens test.

ok. det var godt tillykke

Anmeld

24. februar 2012

chas12

l.kjoeller skriver:

ok. det var godt tillykke

Taak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.