Lægens test viser så godt som negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

chas12

Hej

Sorry jeg skriver så meget

Men jeg testede positiv 2 gange i går samt negativ en gang (tog 3 test inden for en time så måske urinen ikke har været så koncentreret til sidst)

Jeg tog så en test i morges (et helt 3. mærke) og den viste helt svag positiv så jeg kontaktede lægen. Deres viste næsten så godt som negativ men lægen mente dog han kunne ane en streg så skla derned fredag igen.

Men er der nogle afjer der har prøvet lignende hvor det så viste sig i var gravid? Syntes bare det er mærkeligt jeg har testet positiv herhjemme på i hvert fald 2 forskellige mærker hvis det så ikke passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Frk.S

Altså ud fra den test du viste billede af her, så er jeg overbevist om at du er gravid.

Hvis du har været ved lægen og teste efter du selv har taget en test, så er den jo også taget med "tyndere" urin.
Og lægens test er ikke mere korrekt end dem du selv kan købe.

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

chas12 skriver:

Hej

Men jeg testede positiv 2 gange i går samt negativ en gang (tog 3 test inden for en time så måske urinen ikke har været så koncentreret til sidst)

Jeg tog så en test i morges (et helt 3. mærke) og den viste helt svag positiv så jeg kontaktede lægen. Deres viste næsten så godt som negativ men lægen mente dog han kunne ane en streg så skla derned fredag igen.

Men er der nogle afjer der har prøvet lignende hvor det så viste sig i var gravid? Syntes bare det er mærkeligt jeg har testet positiv herhjemme på i hvert fald 2 forskellige mærker hvis det så ikke passer

Det passer... men lægens teste viser bare senere posetiv og skal bruge en større mængde af Hcg før det kan måles. De teste du har brugt er nok mere Hcg følsomme end hans. Så vent et par dage og få testet igen. Jeg er ikke i tvivl, gravid det må du være.. Så tag du det roligt det skal nok komme ..

Og ja har set mange piger skrive at lægens viste negativ.. så slap du bare af. 

Stort tillykke og 

Anmeld

22. februar 2012

chas12

Frk.S skriver:

Altså ud fra den test du viste billede af her, så er jeg overbevist om at du er gravid.

Hvis du har været ved lægen og teste efter du selv har taget en test, så er den jo også taget med "tyndere" urin.
Og lægens test er ikke mere korrekt end dem du selv kan købe.

Jeg syntes godt nok heller ikke det kan passe hvis 3 forskellige test skulle vise positiv hvis det så ikke passer! Men uhh hvor er det svært at tro på hvis jeg skal være mor!!

Anmeld

22. februar 2012

chas12

Camillos skriver:

Det passer... men lægens teste viser bare senere posetiv og skal bruge en større mængde af Hcg før det kan måles. De teste du har brugt er nok mere Hcg følsomme end hans. Så vent et par dage og få testet igen. Jeg er ikke i tvivl, gravid det må du være.. Så tag du det roligt det skal nok komme ..

Og ja har set mange piger skrive at lægens viste negativ.. så slap du bare af. 

Stort tillykke og 

Ja nu du skriver det har jeg faktisk godt hørt om det før! Lægen sagde også at de test man køber til hjemmebrug ofte kan være mere følsomme end hans test.. Første foreslog han jeg skulle komme igen om en uge men den søde sekretær sagde jeg også kunne komme fredag, kan da ikke vente weekenden over!!!!

Og det glæder mig at høre du har læst om flere piger i min situation!

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

chas12 skriver:

Hej

lægens test er ofte ikke mere korrekt end dem man selv kan købe.. da jeg troede jeg var gravid, fik jeg en test hos lægen der var negativ - men var altså gravid

Anmeld

22. februar 2012

chas12

FrkZier skriver:

lægens test er ofte ikke mere korrekt end dem man selv kan købe.. da jeg troede jeg var gravid, fik jeg en test hos lægen der var negativ - men var altså gravid

Uh hvor jeg håber det samme er gældende for mig! Inderst inde ved jeg jo måske godt at jeg er gravid efter det i skriver og efter de 3 test, men for pokker hvor er det svært at tro på!

Vi har ikke prøvet mere end 3 mdr men alligevel er det svært at tro på. Og så har jeg altid ønsket mig at få barn inden jeg blev 25 og hvis det passer at jeg er gravid og at den bliver det når jeg det lige!

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

chas12 skriver:

Uh hvor jeg håber det samme er gældende for mig! Inderst inde ved jeg jo måske godt at jeg er gravid efter det i skriver og efter de 3 test, men for pokker hvor er det svært at tro på!

Vi har ikke prøvet mere end 3 mdr men alligevel er det svært at tro på. Og så har jeg altid ønsket mig at få barn inden jeg blev 25 og hvis det passer at jeg er gravid og at den bliver det når jeg det lige!

kan jo godt være du bare har været lang tid om at danne hcg, jeg var personligt 6 uger henne dvs. gået to uger over tid før jeg bare fik en lille bitte utydelig streg vi krydser fingre

Anmeld

24. februar 2012

chas12

FrkZier skriver:

kan jo godt være du bare har været lang tid om at danne hcg, jeg var personligt 6 uger henne dvs. gået to uger over tid før jeg bare fik en lille bitte utydelig streg vi krydser fingre

Ja det kan du godt have ret i. Jeg har testet hjemme igen igår og der var en svag streg igen og tog så til lægen igen i dag for at se om hans test var blevet mere tydelig. Allerede efter 10 sek sagde han den var negativ men da der så var gået et halv minut kom der altså en fin lyserød streg, så den skulle være god nok! Men det er godt nok svært at forstå syntes jeg!

Anmeld

24. februar 2012

l.kjoeller

chas12 skriver:

Hej

typisk er den god nok. nogle enkelte er dog ved at miste og er derfor testene ikke er så positive. så længe du ikke bløder ville jeg dog IKKE være bekymret. tror bestemt den er god nok. personligt er jeg også længere om at danne hcg så mine var også kun svagt positive og se efter et par dage mere positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.