Hvorfor! Hvorfor skal det være så svært!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

grinny

An&Jo skriver:

først får du lige et ordentlig kram..

dernæst vil jeg sige, hold en pause, få tankerne væk..
Jeg ved det er svært, men ofte er det det der skal til.. Jeg har en veninde der har været i behandling halvandet til to år, de valgte så at holde pause fordi de fik krise i forholdet af ikke at få de gyldne streger frem.. de valgte at fokusere på deres forhold og få det til at køre igen, og vupti, nu har de en økobebs på vej..

Vi har overvejet at holde en pause, men vi vil lige afprøve ÆL test en gang til for at se om det hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

grinny

Camillos skriver:

Årh jeg kan godt forstå dig! 

Det er sq da også uretfærdigt!? Ryger din kæreste også, for i hans tilfælde bliver sædcellerne dovne og mindre virksomme...

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort men fokuser på alt muligt andet, lad vær at sexe hver 2 dag for at ramme ægløsningen ? Det skal nok komme for jer håber jeg!!! 

Men 2 år er også lang tid har i været til undersøgelse ?

Nej, kun mig der ryger  

Tænker ikke så meget over det normalt, men fordi en veninde er blevet gravid kom det lige tilbage til mig!

Vi har begge været til undersøgelser og der er ingen problemer 

Anmeld

24. februar 2012

butterflyPhoto

grinny skriver:

At få en baby?

Jeg fejler ikke noget - kæresten fejler ikke noget og til marts er det to år siden jeg smed pillerne! 

Jeg har tabt mig! Jeg har levet efter alle de kostråd der er! Den eneste "fejl" jeg har er at jeg stadig ryger! Prøver virkelig at stoppe, og har også været stoppet et par gange, men det ene nederlag efter det andet gør at jeg desværre vender tilbage til den dårlige vane 

Men hvorfor kan mine andre overvægtige veninder, som der også ryger, blive gravide?

Er det et tegn? Er det fordi min kæreste og jeg ikke skal have børn sammen? Eller er vi bare uheldige?

Øv, hvor er verden bare uretfærdig en gang imellem 

Bare nogle tanker en sen aften!!

Starter lige med at sende en masse krydsede fingre i jeres retning!

Prøv - og jeg skriver prøv, da jeg kun kan forestille mig hvor ulideligt svært det må være for jer - at tage 2 mdr hvor i tænker, nu er der snart gået 2 år, så nu tager vi 2 måneders pause. Hav sex når i har lyst til hinanden. Gør det til ren nydelse fremfor nydelse og baby-making. 

Efter de 2 mdr så prøv evt. akupunktur - men først efter de 2 måneder.

Det kan være at din krop - ja, jeres begges kroppe - har brug for en pause.

Håber det virker og at du har mod på at tage en lille pause - det kan være det der skal til for at baby finder din mave 

Hilsen Christina

Anmeld

24. februar 2012

Guldimaven

Lad vær med at regne ud, hvornår din ægløsning ligger omkring, men bare som de andre skriver, hav sex når i har lyst! 

Anmeld

24. februar 2012

grinny

butterflyPhoto skriver:

Starter lige med at sende en masse krydsede fingre i jeres retning!

Prøv - og jeg skriver prøv, da jeg kun kan forestille mig hvor ulideligt svært det må være for jer - at tage 2 mdr hvor i tænker, nu er der snart gået 2 år, så nu tager vi 2 måneders pause. Hav sex når i har lyst til hinanden. Gør det til ren nydelse fremfor nydelse og baby-making. 

Efter de 2 mdr så prøv evt. akupunktur - men først efter de 2 måneder.

Det kan være at din krop - ja, jeres begges kroppe - har brug for en pause.

Håber det virker og at du har mod på at tage en lille pause - det kan være det der skal til for at baby finder din mave 

Hilsen Christina

Vi har snakket om pause, men nu bliver vi lige ved indtil vi har været hos gynækologen næste gang

Anmeld

25. februar 2012

Fenja09

Jeg føler med dig og kender det alt for godt. Kæresten og jeg prøvede at blive gravide i over 3 år, men har så aldrig planlagt sex efter ÆL eller andet, så måske det kunne være gået hurtigere hvis vi havde gjort det. Dog tror jeg ikke at det hjælper at man tænker meget over det og planlægger det hele tiden. Min kæreste blev udsendt 1/2 år, kom hjem på orlov i 3 uger og vupti, så var jeg gravid. Havde ikke skænket baby en tanke.

Det skal nok komme en dag, det er jeg næsten sikker på. Hvis i er blevet undersøgt ( som jeg kan læse mig til) så skal i nok få jeres guldklump en dag

/Fenja

Anmeld

25. februar 2012

grinny

Fenja09 skriver:

Jeg føler med dig og kender det alt for godt. Kæresten og jeg prøvede at blive gravide i over 3 år, men har så aldrig planlagt sex efter ÆL eller andet, så måske det kunne være gået hurtigere hvis vi havde gjort det. Dog tror jeg ikke at det hjælper at man tænker meget over det og planlægger det hele tiden. Min kæreste blev udsendt 1/2 år, kom hjem på orlov i 3 uger og vupti, så var jeg gravid. Havde ikke skænket baby en tanke.

Det skal nok komme en dag, det er jeg næsten sikker på. Hvis i er blevet undersøgt ( som jeg kan læse mig til) så skal i nok få jeres guldklump en dag

/Fenja

Vi har aldrig planlagt sex, eller jo, de første 3-4 mdr. bruge jeg ÆL test, og ellers har det bare været når vi havde lyst. Jeg kan så virkelig mærke når jeg har ÆL, og nogen gange har jeg så mange smerter at det gør ondt bare jeg tænker på sex 

Men nu prøver jeg med ÆL test igen. Har ikke købt så mange, mere fordi hele min cyklus rykkede sig for nogle måneder siden, så nu vil jeg bare gerne lige have styr på den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.