Hvorfor! Hvorfor skal det være så svært!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

grinny

At få en baby?

Jeg fejler ikke noget - kæresten fejler ikke noget og til marts er det to år siden jeg smed pillerne! 

Jeg har tabt mig! Jeg har levet efter alle de kostråd der er! Den eneste "fejl" jeg har er at jeg stadig ryger! Prøver virkelig at stoppe, og har også været stoppet et par gange, men det ene nederlag efter det andet gør at jeg desværre vender tilbage til den dårlige vane 

Men hvorfor kan mine andre overvægtige veninder, som der også ryger, blive gravide?

Er det et tegn? Er det fordi min kæreste og jeg ikke skal have børn sammen? Eller er vi bare uheldige?

Øv, hvor er verden bare uretfærdig en gang imellem 

Bare nogle tanker en sen aften!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

mpr

Tror du tænker for meget over at du bare VIL være gravid Hvis du prøver at ligge tankerne lidt fra dig og bare nyde din kæreste og bare have dejlig sex med hinanden uden at forvente at du skal blive gravid så kan det være der måske pludselig er en spire der kommer frem når i mindst venter det

Anmeld

22. februar 2012

Gaia

Måske din æl ligger tættere på mens sidste dag end du tror. Så prøv sex hver anden dag men husk det skal være sjovt 

Anmeld

22. februar 2012

An&Jo

først får du lige et ordentlig kram..

dernæst vil jeg sige, hold en pause, få tankerne væk..
Jeg ved det er svært, men ofte er det det der skal til.. Jeg har en veninde der har været i behandling halvandet til to år, de valgte så at holde pause fordi de fik krise i forholdet af ikke at få de gyldne streger frem.. de valgte at fokusere på deres forhold og få det til at køre igen, og vupti, nu har de en økobebs på vej..

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

grinny skriver:

At få en baby?

Jeg fejler ikke noget - kæresten fejler ikke noget og til marts er det to år siden jeg smed pillerne! 

Jeg har tabt mig! Jeg har levet efter alle de kostråd der er! Den eneste "fejl" jeg har er at jeg stadig ryger! Prøver virkelig at stoppe, og har også været stoppet et par gange, men det ene nederlag efter det andet gør at jeg desværre vender tilbage til den dårlige vane 

Men hvorfor kan mine andre overvægtige veninder, som der også ryger, blive gravide?

Er det et tegn? Er det fordi min kæreste og jeg ikke skal have børn sammen? Eller er vi bare uheldige?

Øv, hvor er verden bare uretfærdig en gang imellem 

Bare nogle tanker en sen aften!!

Årh jeg kan godt forstå dig! 

Det er sq da også uretfærdigt!? Ryger din kæreste også, for i hans tilfælde bliver sædcellerne dovne og mindre virksomme...

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort men fokuser på alt muligt andet, lad vær at sexe hver 2 dag for at ramme ægløsningen ? Det skal nok komme for jer håber jeg!!! 

Men 2 år er også lang tid har i været til undersøgelse ?

Anmeld

22. februar 2012

Timmner

Tror ikke du skal tænke så meget på det, som du gør. Og så skal du bare være sammen med din kæreste ret tit så kommer det ...

Anmeld

22. februar 2012

Moms

Camillos skriver:

Årh jeg kan godt forstå dig! 

Det er sq da også uretfærdigt!? Ryger din kæreste også, for i hans tilfælde bliver sædcellerne dovne og mindre virksomme...

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort men fokuser på alt muligt andet, lad vær at sexe hver 2 dag for at ramme ægløsningen ? Det skal nok komme for jer håber jeg!!! 

Men 2 år er også lang tid har i været til undersøgelse ?

rettelse - taget fra baby.dk:

Rygning hos manden har ikke den store betydning, hvad angår sædkvaliteten. Hvis både mand og kvinden ryger, kan det dog være en stor støtte for hans partner, hvis begge stopper med at ryge. Det er velkendt, at hvis en eller begge forældre ryger, har barnet større risiko for luftsvejssygdomme, mellemørebetændelse, allergi og vuggedød.

bare for en god ordens skyld

Moms

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

Moms skriver:

rettelse - taget fra baby.dk:

Rygning hos manden har ikke den store betydning, hvad angår sædkvaliteten. Hvis både mand og kvinden ryger, kan det dog være en stor støtte for hans partner, hvis begge stopper med at ryge. Det er velkendt, at hvis en eller begge forældre ryger, har barnet større risiko for luftsvejssygdomme, mellemørebetændelse, allergi og vuggedød.

bare for en god ordens skyld

Moms

min gyn fortalte mig det gik ud over mine feritilitet og min kærestes sædkvalitet så rygningen skulle droppes ..  det er derfor jeg skriver sådan ..  

Anmeld

22. februar 2012

grinny

Chel1992 skriver:

Tror du tænker for meget over at du bare VIL være gravid Hvis du prøver at ligge tankerne lidt fra dig og bare nyde din kæreste og bare have dejlig sex med hinanden uden at forvente at du skal blive gravid så kan det være der måske pludselig er en spire der kommer frem når i mindst venter det

Tænker normalt ikke så meget over det, det var kun fordi jeg fik af vide i går, at en veninde er gravid

Anmeld

22. februar 2012

grinny

Gaia skriver:

Måske din æl ligger tættere på mens sidste dag end du tror. Så prøv sex hver anden dag men husk det skal være sjovt 

Uhh, har så mange smerter ved ÆL at jeg slet ikke er i tvivl om hvornår det er, men er lige blevet enig med kæresten om at vi prøver ÆL test igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.