Har du haft succes med æl tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Uhh jamen jeg  videre så 

Havde du mens smerter efter de såkaldte veer? 

Ja det murrede . Men jeg tænkte ikke så meget over det for havde, fra jeg gik hjem fra klinikken og en uge frem, rigtig meget murren i understellet. Hov, husker også lige at jeg samme dag jeg mærkede ægget sætte sig fast og nogle dage efter havde næseblod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Jeg forstår hvad du mener, har selv lige siddet og læst sedlen, da det er første jeg har har gang i æl tests ;-) 

Held og lykke

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Ja det murrede . Men jeg tænkte ikke så meget over det for havde, fra jeg gik hjem fra klinikken og en uge frem, rigtig meget murren i understellet. Hov, husker også lige at jeg samme dag jeg mærkede ægget sætte sig fast og nogle dage efter havde næseblod.

Okay, så lover det jo godt indtil videre. Har haft murren i maven de sidste dage, men det kan jo også være psyken der spiller mig et puds 

Intet næseblod her, og håber jeg da heller ikke på. Mine bryster er blevet en del ømme, forventer mens omkring d. 3/3, så det kan vel ikke skyldes det? 

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Held og lykke

Thank you 

Anmeld

21. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg kan også selv mærke min æl efter min første fødsel.. Dog testede jeg ikke de dage 

Jeg må håbe videre og  for at der er en spir på vej til os en gang til November 

Jeg krydser for dig

Anmeld

22. februar 2012

Jannieb

Anonym skriver:

Har æl test ført til en graviditet hos jer, eller har det ikke hjulpet en dyt? 

Jeg havde en positiv æl test d. 13 dec. Og den 27 dec stod jeg med en bragende positiv graviditetstest. Så ja. Det virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.