Har du haft succes med æl tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Har æl test ført til en graviditet hos jer, eller har det ikke hjulpet en dyt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

marius' mor

Jeg fik i dec lavet en udskrapning, da fostret var dødt.. 14 dage efter testede jeg positiv i en ægløsningstest, og blev gravid så ja, det kan man vidst godt sige at vi har positive erfaringer med..

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

Jeg fik i dec lavet en udskrapning, da fostret var dødt.. 14 dage efter testede jeg positiv i en ægløsningstest, og blev gravid så ja, det kan man vidst godt sige at vi har positive erfaringer med..

Dejligt med en positiv kommentar, så tør man håbe lidt mere 

Anmeld

21. februar 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Dejligt med en positiv kommentar, så tør man håbe lidt mere 

Anmeld

21. februar 2012

Mutti2B

Ja . Men jeg blev også insemineret

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Ja . Men jeg blev også insemineret

Bliver man ikke scannet når man er i behandling? 

Men super at du også har haft succes med dem, så prøver vi videre herhjemme 

Havde du tegn på graviditet inden testdag? 

Anmeld

21. februar 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Bliver man ikke scannet når man er i behandling? 

Men super at du også har haft succes med dem, så prøver vi videre herhjemme 

Havde du tegn på graviditet inden testdag? 

Jo men først når de skal inseminere en. Jeg skulle selv teste hjemme og så ringe til klinikken når den var positiv. Jeg brugte clearblue digital og de kan anbefales. Så er der ikke noget at være i tvivl om og ingen streger der skal tydes
Jeg synes ikke rigtig jeg havde nogle symptomer andet end at jeg havde ømme dutter, men det har jeg nu altid op til mens. Jeg skulle godt nok op og tisse natten før jeg testede (og de efterfølgende uger) og det plejer jeg aldrig. Jeg mærkede da ægget satte sig fast allerede 3 dage efter inseminering. Jeg er slet ikke i tvivl om at det var det. Da jeg var til nf i sidste uge satte de mig også 6 dage frem

Held og lykke

Anmeld

21. februar 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Har æl test ført til en graviditet hos jer, eller har det ikke hjulpet en dyt? 

De er geniale... Jeg blev gravid med det sammen ved hjælp af ægl teste  Før det havde vi prøvet i 7 mdr uden held

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jo men først når de skal inseminere en. Jeg skulle selv teste hjemme og så ringe til klinikken når den var positiv. Jeg brugte clearblue digital og de kan anbefales. Så er der ikke noget at være i tvivl om og ingen streger der skal tydes
Jeg synes ikke rigtig jeg havde nogle symptomer andet end at jeg havde ømme dutter, men det har jeg nu altid op til mens. Jeg skulle godt nok op og tisse natten før jeg testede (og de efterfølgende uger) og det plejer jeg aldrig. Jeg mærkede da ægget satte sig fast allerede 3 dage efter inseminering. Jeg er slet ikke i tvivl om at det var det. Da jeg var til nf i sidste uge satte de mig også 6 dage frem

Held og lykke

Tak for dit svar.

Så blev jeg da det klogere  Nu er jeg jo ikke i behandling.

Hvordan følte du at ægget satte sig fast? 

Plejer ægget ikke at sætte sig fast en uge efter befrugtning? Du må være turbo ruger 

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

De er geniale... Jeg blev gravid med det sammen ved hjælp af ægl teste  Før det havde vi prøvet i 7 mdr uden held

Lå din æl så senere eller tidligere end forventet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.