Har du haft succes med æl tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Masig

Ingen succes her, men jeg vidste i forvejen hvornår jeg havde ÆL, da jeg havde mange smerter... testede kun lige i starten for at være sikker på det var ÆL jeg kunne mærke.. Men til trods for jeg vidste hvornår den kom, så gik der alligevel 11 mdr inden der var gevinst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ingen succes her, men jeg vidste i forvejen hvornår jeg havde ÆL, da jeg havde mange smerter... testede kun lige i starten for at være sikker på det var ÆL jeg kunne mærke.. Men til trods for jeg vidste hvornår den kom, så gik der alligevel 11 mdr inden der var gevinst..

Øv bøv 

Jeg håber inderligt at jeg kan stå med en positiv test i starten af Marts. 

Viste den så positiv da du ville have bekræftet at det var æl? 

Anmeld

21. februar 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Tak for dit svar.

Så blev jeg da det klogere  Nu er jeg jo ikke i behandling.

Hvordan følte du at ægget satte sig fast? 

Plejer ægget ikke at sætte sig fast en uge efter befrugtning? Du må være turbo ruger 

De siger vist 5-7 dage, men som klinikken sagde så er der jo altid nogen der skal falde udenfor normen . Det var en virkelig smertefuld stikkende smerte. Føj hvor gjorde det ondt og jeg måtte koncentrere mig om min vejrtrækning

Synes også det er lidt sjovt at jeg skulle være blevet gravid 6 dage før ÆL og insemination . Og jeg kan heller ikke engang prale af at der skulle ha sneget sig en mand indover

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

De siger vist 5-7 dage, men som klinikken sagde så er der jo altid nogen der skal falde udenfor normen . Det var en virkelig smertefuld stikkende smerte. Føj hvor gjorde det ondt og jeg måtte koncentrere mig om min vejrtrækning

Synes også det er lidt sjovt at jeg skulle være blevet gravid 6 dage før ÆL og insemination . Og jeg kan heller ikke engang prale af at der skulle ha sneget sig en mand indover

Wow, jamen så håber jeg at min 've agtige' smerte som varede en 30 minutters tid var ægget der har nappet sig fast  Dette er pb nr 2, og har ikke prøvet noget lignende før. Måtte ligge i fosterstilling i min seng

Men så skulle ægget have sat sig fast  kun 2 dage efter sex, og det kan jo ikke passe  

Jeg blev rykket 14 dage med min første, og det var 14 dage TILBAGE, selvom jeg vidste hvornår jeg havde haft sidste mens. 

Anmeld

21. februar 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Lå din æl så senere eller tidligere end forventet? 

Senere  Havde en meget uregelmæssig mens så tog gennemsnittet af mine cyklusser det seneste ½ år og brugte det skema der findes i menualen til testene

Håber det er til at forstå

Anmeld

21. februar 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Wow, jamen så håber jeg at min 've agtige' smerte som varede en 30 minutters tid var ægget der har nappet sig fast  Dette er pb nr 2, og har ikke prøvet noget lignende før. Måtte ligge i fosterstilling i min seng

Men så skulle ægget have sat sig fast  kun 2 dage efter sex, og det kan jo ikke passe  

Jeg blev rykket 14 dage med min første, og det var 14 dage TILBAGE, selvom jeg vidste hvornår jeg havde haft sidste mens. 

Det du skriver der kunne jeg ha skrevet. Det var lige præcis som veer der kom og gik over en halv time og jeg lå også i fosterstilling inde i sengen

Her satte ægget sig jo fast 3 dage efter jeg fik klatten, såååååå

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Senere  Havde en meget uregelmæssig mens så tog gennemsnittet af mine cyklusser det seneste ½ år og brugte det skema der findes i menualen til testene

Håber det er til at forstå

Jeg forstår hvad du mener, har selv lige siddet og læst sedlen, da det er første jeg har har gang i æl tests ;-) 

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Det du skriver der kunne jeg ha skrevet. Det var lige præcis som veer der kom og gik over en halv time og jeg lå også i fosterstilling inde i sengen

Her satte ægget sig jo fast 3 dage efter jeg fik klatten, såååååå

Uhh jamen jeg  videre så 

Havde du mens smerter efter de såkaldte veer? 

Anmeld

21. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

Øv bøv 

Jeg håber inderligt at jeg kan stå med en positiv test i starten af Marts. 

Viste den så positiv da du ville have bekræftet at det var æl? 

Ja ja den viste fint positiv.. Så det var rigtigt nok at jeg havde ÆL når jeg kunne mærke det...

Men for dem som ikke kan mærke det, kan det være en fordel at teste, da det ikke altid er 14 dage efter mens at ÆL kommer, så man kan jo risikere at have sex på de forkerte tidspunkter... Og så er ÆL test da klart en fordel.... Men det er jo ikke en garanti for at blive gravid, der kan være mange ting der spiller ind og kroppen kan jo desværre ikke kontrolleres, så man kan aldrig vide på forhånd hvornår den vælger at blive gravid, selvom man sexer de rette dage

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja ja den viste fint positiv.. Så det var rigtigt nok at jeg havde ÆL når jeg kunne mærke det...

Men for dem som ikke kan mærke det, kan det være en fordel at teste, da det ikke altid er 14 dage efter mens at ÆL kommer, så man kan jo risikere at have sex på de forkerte tidspunkter... Og så er ÆL test da klart en fordel.... Men det er jo ikke en garanti for at blive gravid, der kan være mange ting der spiller ind og kroppen kan jo desværre ikke kontrolleres, så man kan aldrig vide på forhånd hvornår den vælger at blive gravid, selvom man sexer de rette dage

Jeg kan også selv mærke min æl efter min første fødsel.. Dog testede jeg ikke de dage 

Jeg må håbe videre og  for at der er en spir på vej til os en gang til November 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.