Har alle efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Nej, har aldrig haft efterveer.

1. gang var AKS og 2. gang var normal fødsel.

Har heller aldrig haft en eneste plukve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde stort set ingen efter-veer, hverken 1. eller 2. gang

Anmeld

21. februar 2012

Silas&Mille

Tror måske det er min tråd du tænker på

Jeg mærkede ingen efterveer med Silas da jeg fødte ham sidste år. Men denne gang havde jeg meget kraftige efterveer i cirka en uges tid. De gjorde næsten mere ondt end de første veer jeg havde inden Mille blev født  Jeg ammer ikke, så det er ikke kun det der gør det.

Vær du blot glad for du ikke havde nogen For det gør rigtig nas

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Jeg havde efterveer med Julie de var til at holde ud... Efterveerne efter jeg fik Lina gjorde afsindigt ondt, jeg kunne ikke holde det ud, kunne ikke engang sidde og give hende mad eller sidde i sofaen og slappe af... 

For mig føles det om jeg var ved at gå i fødsel igen... 

Anmeld

21. februar 2012

Valle81

Hey,

Jeg har født 3 og har haft det ved dem alle 3, og for hver gang er de blevet slemmere. Trods 3 gang valgte jeg amning helt fra og havde de ondeste efterveer. Fik skrappe smertestillende i en uge

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Valle81 skriver:

Hey,

Jeg har født 3 og har haft det ved dem alle 3, og for hver gang er de blevet slemmere. Trods 3 gang valgte jeg amning helt fra og havde de ondeste efterveer. Fik skrappe smertestillende i en uge

Skræmmende og tænke på at de bliver værre og værre jo flere børn man får... Jeg var slet ikke informeret om at de kunne blive værre, faktisk først da jeg siger til dem da vi er på vej hjem at jeg synes de efterveer bider en del... 

Jordemoderen siger at de bliver værre jo flere børn man får... 

Forresten, da jeg fødte Lina havde jeg en jordemoder fra Viborg... En der hed Karin eller Karen... Vildt sød og frisk en... Med på sjov og spas imellem presseveerne... 

Anmeld

21. februar 2012

Clisolka

MaybeBaby skriver:

Ja, for en lille uge siden, var der én herinde der skrev om sine efterveer og vupti så havde nærmest halvdelen herinde også fortalt om deres erfaringer med efterveer!

Jeg fødte i september, men har på ingen måde mærket efterveer. Får alle dem eller kan livmoderen trække sig sammen uden smerter?

/Mette - som dog bare er glad for at undgå de smerter!

Jeg havde dem ikke - måske jeg ikke kunne mærke dem fordi jeg var godt dopet efter mit aks 

Anmeld

21. februar 2012

vitapigen

Jeg har ikke haft (1. gangs fødende)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.