Har alle efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.893 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

MaybeBaby

Ja, for en lille uge siden, var der én herinde der skrev om sine efterveer og vupti så havde nærmest halvdelen herinde også fortalt om deres erfaringer med efterveer!

Jeg fødte i september, men har på ingen måde mærket efterveer. Får alle dem eller kan livmoderen trække sig sammen uden smerter?

/Mette - som dog bare er glad for at undgå de smerter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Københavnermor

Jeg fik ingen efterveer, men det er vist rimelig normalt ikke at mærke noget til det som 1.gangsfødende...

Anmeld

21. februar 2012

L&V

MaybeBaby skriver:

Ja, for en lille uge siden, var der én herinde der skrev om sine efterveer og vupti så havde nærmest halvdelen herinde også fortalt om deres erfaringer med efterveer!

Jeg fødte i september, men har på ingen måde mærket efterveer. Får alle dem eller kan livmoderen trække sig sammen uden smerter?

Tror ikke alle har nej. Og nogle har måske så små at de ikke mærker det, syntes i hvert fald ikke det gjorde vildt ondt men det var nok overdøvet af alt det andet der gjorde ondt Tror der er meget forskel så vær du bare glad for det.. De undersøgte dig vel os bagefter om den havde trukket sig sammen?

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

jeg havde vidst nogle få med den store.. og det er nu ret normalt, men der er også nogen der er heldige slet ikke at få dem..

det skal du bare glæde dig over, for de kan vidst blive ret smertefulde, og jeg gruer allerede nu for når jeg har født igen, for har fået afvide at de er meget slemme ved flergangsfødende.. :/

Anmeld

21. februar 2012

lycly

Jeg havde kun de første par dage på hospitalet. Og kun når jeg ammede

Jeg er lidt overrasket over at høre at nogen IKKE får dem, det troede jeg alle gjorde.
Der var dog ingen der havde NÆVNT efterveer for mig, på noget tidspunkt. Så jeg anede intet om det, da de pludselig kom bragende under en hyggelig amme stund

Anmeld

21. februar 2012

maria_wlt

Kan ikke huske om jeg havde dem med Tristan (pks) men med Ene havde jeg en del.. Helt sikkert pga amning

Anmeld

21. februar 2012

ano14316

MaybeBaby skriver:

det er helt normalt ikke at mærke sine efterveer første gang.
Det gjorde jeg dog, og blev ret nervøs, for jeg havde fået at vide at førstegangsfødende ikke mærkede det.

Anmeld

21. februar 2012

Muffinmus

Ikke så kraftige første gang, MEGET kraftige anden gang, så frygter dem sgu lidt nu her 3 gang

Anmeld

21. februar 2012

Maise

tror ikke alle har dem, men tror at de fleste har dem. man er ihvertfald ikke i tvivl når man ligger på knæ og roder på gulvet i HohM og lader som om man er ved at samle noget op fra gulvet. Mine smerter var som da jeg havde veer.

Anmeld

21. februar 2012

th

MaybeBaby skriver:

jeg fik det i 3 dage, men fik at vide det var fordi jeg havde født så hurtig. 1 gangs og det tog 2 timer. så tror det er meget forskelligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.