Har alle efterveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Kofoed.

Ved det ikke, tror det, men tror også der er stor forskel på styrken. Jeg fik et par små og en kæmpe stor i dagene på sygehuset, lagde ikke mærke til noget da jeg kom hjem, men nu lå jeg også bum stille på sygehuset og foretog mig ingen ting, så lagde mere mærke til det der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Nessie

Jeg mærkede intet til dem, men fik også KS, så ved ikke om det betyder noget?

Havde heller aldrig hørt om det før jeg kom ind på siden her

Anmeld

21. februar 2012

katrineoerum

MaybeBaby skriver:

Ja, for en lille uge siden, var der én herinde der skrev om sine efterveer og vupti så havde nærmest halvdelen herinde også fortalt om deres erfaringer med efterveer!

Jeg fødte i september, men har på ingen måde mærket efterveer. Får alle dem eller kan livmoderen trække sig sammen uden smerter?

/Mette - som dog bare er glad for at undgå de smerter!

Jeg havde ikke nogen første gang men anden gang..... øv det var ikke sjovt at amme de første par dage. De siger at det bliver værre for hvert ban man før. Men okay det er jo nok lide de første par dage man får dem.

Anmeld

21. februar 2012

De3Guldklumper

Jeg har haft efterveer begge gange. Første gang var ikke så slem - 2. Gang fik jeg smertestillende for dulme dem det var bestemt ikke sjovt. Fik at vide påsygehuset at de bliver værre for hvert barn man får. 

Anmeld

21. februar 2012

>>Carina<<

Jeg har ikke haft efterveer ved hverken min første eller anden fødsel :-)

Anmeld

21. februar 2012

musse1

jeg havde ikke med de to første og heller ikke den sidste, men vores det 3 barn, havde jeg rigtig mange, så det er vist meget forskelligt 

Anmeld

21. februar 2012

Pige2009

MaybeBaby skriver:

Ja, for en lille uge siden, var der én herinde der skrev om sine efterveer og vupti så havde nærmest halvdelen herinde også fortalt om deres erfaringer med efterveer!

Jeg fødte i september, men har på ingen måde mærket efterveer. Får alle dem eller kan livmoderen trække sig sammen uden smerter?

Har jeg heller ikke

Anmeld

21. februar 2012

Mother-love

Jeg har hørt at det vidst ikke er ret tit første gangsfødende får efterveer med mindre man har fået ks. Hvilket jeg fik og av for satan siger jeg bare hehehe

Anmeld

21. februar 2012

malo

MaybeBaby skriver:

Efter min første fødsel mærkede jeg ingenting, derfor kom det også som en overraskelse at det gjorde så nas efter min anden fødsel. Men det er vidst mest flergangsfødende der mærker til efterveer, men det er nok forskelligt fra person til person.

Anmeld

21. februar 2012

th

Pylle3 skriver:

Jeg har haft efterveer begge gange. Første gang var ikke så slem - 2. Gang fik jeg smertestillende for dulme dem det var bestemt ikke sjovt. Fik at vide påsygehuset at de bliver værre for hvert barn man får. 

så skal jeg sgu ikke havde flere børn de var værre end de rigtige veer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.