Pigetøj 80-86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. marts 2012

Barbamama

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Alexander&Lærke

Jeg kunne godt være intersseret i termo tøjet og de 2 nat drager med mariehørne og andrea i 86 hvis der ikke er andre som har lagt billet på det...

Skal bare lige høe dig om stand på termo tøjet og hvordan ser de andet ud og hvad tænker du af pris for de 3 ting ink port?

Anmeld

17. marts 2012

Barbamama

Mette&Alexander skriver:

Jeg kunne godt være intersseret i termo tøjet og de 2 nat drager med mariehørne og andrea i 86 hvis der ikke er andre som har lagt billet på det...

Skal bare lige høe dig om stand på termo tøjet og hvordan ser de andet ud og hvad tænker du af pris for de 3 ting ink port?

Termotøjet er en anelse slidt på numsen men ikke i sådan en grad at jeg ikke ville bruge det til nr 2 (hvis jeg altså ventede en pige )

Hvad siger du til 110kr inkl porto? Så er det 50kr for termotøjet og 20kr for de to natdragter og 40kr i porto.

Anmeld

17. marts 2012

Barbamama

Mette&Alexander skriver:

Hvis det er kan jeg lige tage et billede af numsen

Anmeld

17. marts 2012

Alexander&Lærke

Barbamama skriver:

Hvis det er kan jeg lige tage et billede af numsen

ok prisen lyder fin, men jo du må gerne tage billed at slidtagen på numsen.... Hva hvis jeg vil have den strik trøje du har i 80 med den som har nogle store knapper hvad er prisen så?

Anmeld

19. marts 2012

Barbamama

Mette&Alexander skriver:

ok prisen lyder fin, men jo du må gerne tage billed at slidtagen på numsen.... Hva hvis jeg vil have den strik trøje du har i 80 med den som har nogle store knapper hvad er prisen så?

Hvis du tager trøjen med tænker jeg 140kr inkl porto for jeg tror jeg ryger over 40kr i porto nu. He he...

Jeg ved ikke om du kan se det på billederne....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2012

Alexander&Lærke

Jamen det kan jeg vist godt bruge både termo tøj, natdragter og strik trøje. Hvor på fyn bor du, for vi skal til middelfart her lørdag den 31/3. Men ved ikke om det er i nærheden af dig...

Anmeld

19. marts 2012

Barbamama

Mette&Alexander skriver:

Jamen det kan jeg vist godt bruge både termo tøj, natdragter og strik trøje. Hvor på fyn bor du, for vi skal til middelfart her lørdag den 31/3. Men ved ikke om det er i nærheden af dig...

Vi bor i Årslev. Det er ikke lige tæt på Middelfart. He he...

Lyder dejligt du kan bruge det

Anmeld

20. marts 2012

Alexander&Lærke

Barbamama skriver:

Vi bor i Årslev. Det er ikke lige tæt på Middelfart. He he...

Lyder dejligt du kan bruge det

ok så må det sendes.... 

Anmeld

20. marts 2012

Barbamama

Mette&Alexander skriver:

ok så må det sendes.... 

Bare i orden. Sender du din adresse i en privat besked? Så kan jeg sende dig mine kontooplysninger.  Så blev det ialt 140kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.