Pigetøj 80-86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.895 visninger
45 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Barbamama

Byd de damer!

Jeg sletter billederne efterhånden som tøjet bliver solgt, så hvis I undrer jer over der er forespørgsler på en lyserød kjole, som I ikke kan se er det fordi den er solgt og jeg har slettet billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Barbamama

Jeg smider lige den her ind også! Det er en natdragt fra Hollys

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2012

132319

Hvad farve er termotøjet og hvordan er det i størrelsen?

Hvordan er standen på bodyerne?

Jeg kunne godt være interesseret hvis vi kan finde en god samlet pris

Anmeld

23. februar 2012

Barbamama

Hej. Jamen termotøjet er pink og hvad tænker du på med størrelsen??? Tror det er lidt stort i str. Ikke meget stort. Men det er også svært at sige for jeg har en lille prut af en pige. Hi hi... Man kan godt se det er lidt brugt på numsen. Jeg kan tage et billede af det hvis det er. Har dog lige vasket det igen, for en sikkerheds skyld, så det skal lige tørre.

Bodyerne er henholdsvis fra Bilka og H&M. Hvad siger du til en samlet pris på 50kr pp?

Anmeld

23. februar 2012

132319

Barbamama skriver:

Hej. Jamen termotøjet er pink og hvad tænker du på med størrelsen??? Tror det er lidt stort i str. Ikke meget stort. Men det er også svært at sige for jeg har en lille prut af en pige. Hi hi... Man kan godt se det er lidt brugt på numsen. Jeg kan tage et billede af det hvis det er. Har dog lige vasket det igen, for en sikkerheds skyld, så det skal lige tørre.

Bodyerne er henholdsvis fra Bilka og H&M. Hvad siger du til en samlet pris på 50kr pp?

Tak for svar men jeg havde håbet på at termotøjet var rødt så jeg springer over igen

Anmeld

23. februar 2012

mizz-lillemor06

Barbamama skriver:

Byd de damer!

hey hva tænker du af pris for billed 7 og 27?? hvor stor er regntøjet i størrelsen?

Anmeld

23. februar 2012

Wimmie

Hvad skal du have for den grå/lilla flæsekjole str. 86 og den lyserøde plisserede kjole str. 86?

Anmeld

23. februar 2012

Barbamama

mizz-lillemor06 skriver:

hey hva tænker du af pris for billed 7 og 27?? hvor stor er regntøjet i størrelsen?

Altså regntøjet og den grå plisserede kjole. Hvad siger du til 50kr pp?

Regntøjet svarer godt til størrelsen. Der er en knap der er gået fra men ikke så det ikke kan lukkes. Det er trykknappen fra den ene side der er gået fra

Anmeld

23. februar 2012

Barbamama

132319 skriver:

Tak for svar men jeg havde håbet på at termotøjet var rødt så jeg springer over igen

Bare i orden. Det med hjerterne er rødt og pink

Anmeld

23. februar 2012

mizz-lillemor06

Barbamama skriver:

Altså regntøjet og den grå plisserede kjole. Hvad siger du til 50kr pp?

Regntøjet svarer godt til størrelsen. Der er en knap der er gået fra men ikke så det ikke kan lukkes. Det er trykknappen fra den ene side der er gået fra

det vil jeg meget gerne. hva er porto??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.