Natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

CmarianN

Hjemme hos osgår natten nogenlunde således... Der er vel ikke noget man kan kalde rutiner endnu 

Lige før midnat får Mynthe noget at spise.

Så sover hun til et sted mellem 3:30 ca og 4:30, får igen noget at spise og er så som ofte vågen 1-2 timer (hvilket IKKE behager moderen, blir så smadret af det).

Et sted mellem 6 og 7:30 vågner hun igen for at spise. Så er hun igen vågen nogle timer, ca. 2-3.

Det er vores nætter (i store træk). Hver nat er ikke ens og tidspunkterne kan også svinge - meget!

Jeg har selv ALTID haft en stort sovehjerte, så det er super hårdt, på trods af jeg ik har sovet sammenhængende siden september (pga. mine hænder). Men jeg kan mærke det kræver meget af mig. Burde så sove sammen med hende hver dag, men det er ikke altid jeg får det gjort. Hader at sove dagene væk, får jo ikke lavet en skid herhjemme! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

-Sigrid-

kekp skriver:

Det lyder da som nogle dejlig rolige nætter i har jer. Det må være dejligt. Jeg giver flaske så det bliver nok også helt automatisk lidt mere omstændigt om natten fordi man skal op og varme den. Det må være dejligt bare at kunne ligge bebsen til brystet og så få det "overstået" i sengen

Det er også dejligt og helt vild nemt

Jeg vågnede en morgen ved at hun næsten havde lagt sig selv til - har aldrig før prøvet at vågne af at få slikket nippels 

Anmeld

24. februar 2012

kekp

-Sigrid- skriver:

Det er også dejligt og helt vild nemt

Jeg vågnede en morgen ved at hun næsten havde lagt sig selv til - har aldrig før prøvet at vågne af at få slikket nippels 

Hehe ej det er lidt spøjst

Men meget praktisk hvis hun lige selv kan tage en tår - så kan du jo bare sove videre

Anmeld

25. februar 2012

-Sigrid-

kekp skriver:

Hehe ej det er lidt spøjst

Men meget praktisk hvis hun lige selv kan tage en tår - så kan du jo bare sove videre

Jeg tænkte det samme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.