kekp skriver:
Hej piger.
Håber at det går godt med jeres små pus.
Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvordan nætterne forløber hos jer? Får i sovet eller hvordan med det?
Herhjemme er jeg oppe ca hver 3 time for at give elias flaske. Det er mig der står op om natten da min mand helst skal være frisk når han skal på arbejde.
Kan godt mærke at det er hårdt med det natteroderi, men har også altid haft et ret godt sovehjerte, så det hjælper nok heller ikke på det
Hej med jer!
Vi er også rimelig meget vågne om natten, - ved godt det er naivt, men det er kommet helt bag på mig, da Alfred jo bare spiste og sov efterfølgende... Viola er både vågen, sådan bare ligger og kigger, også skriger hun også en del om natten. Også sover hun mega uroligt!!!!
Hun er en rigtig lille basse og har taget meget på, så sp. mener det er en af grundene. Vi har også været til zoneterapeut og skal igen i morgen. Håber så meget det virker! Efter første gang skreg hun virkelig meget, men dagen efter var der intet! Også i løbet af ugen er det mere eller mindre tilbage som før. Men det er vist normalt...
- Er så træt efterhånden, og savner min store lille dreng, som far tager sig mest af.
I nat har jeg malket ud, og min mand har sovet med Viola, så jeg kunne få lidt søvn, - også fik jeg også puttet lidt med min store dreng! Så skønt!
Håber zoneterapien hjælper jer, - hurtigt!!!
/Katja
Anmeld