Natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

TbCp

kekp skriver:

Elias har faktisk også svært ved at falde i søvn hvis der er for stille og så vågner han tit når vi slukket lyset. Han bøvler så også en del med maven så han vågner tit pga. Mavesmerter nu skal jeg til zoneterapeut med ham senere idag, håber virkelig at det hjælper i nat har det været slemt, men det lille pus er heller ikke kommet af med noget siden i foregårs, det er så synd for ham

Vi gik til zoneterapi med Liva, fik at vide at der skulle 3-4 behandlinger til og at man først kunne se den endelig virkning en uges tid efter sidste behandling.

Hun fik 3 gange, efter 1. gang synes vi skrigeriet blev endnu værre, men allerede efter 2. gang syntes vi det var bedre... og ca. 1 uge efter 3. behandling var det overstået, så jeg håber det også virker for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

kekp

TbCp skriver:

Vi gik til zoneterapi med Liva, fik at vide at der skulle 3-4 behandlinger til og at man først kunne se den endelig virkning en uges tid efter sidste behandling.

Hun fik 3 gange, efter 1. gang synes vi skrigeriet blev endnu værre, men allerede efter 2. gang syntes vi det var bedre... og ca. 1 uge efter 3. behandling var det overstået, så jeg håber det også virker for jer.

Jeg håber virkelig også at det hjælper. Vi er kommet hjem her for en time siden.

Zoneterapeuten sagde at hun kunne mærke at han tog godt imod det, og jeg kunne også se, at han virkelig nød det, men også skar ansigter og brokkede sig lidt der hvor han skulle, altså når hun trykkede på de ømme punkter. Han kvitterede så også med at overskide hendes briks.... hehe man har vel en charmerende dreng men hvor kunne man se at det lettede efter han har presset i halvandet døgn. Lige nu snork sover han, men hun sagde også at det var normalt hvis de blev meget udmattede.

Nu skal vi afsted igen på mandag, så krydser alt hvad jeg har for at det bliver godt i sidste ende

Anmeld

21. februar 2012

TbCp

kekp skriver:

Jeg håber virkelig også at det hjælper. Vi er kommet hjem her for en time siden.

Zoneterapeuten sagde at hun kunne mærke at han tog godt imod det, og jeg kunne også se, at han virkelig nød det, men også skar ansigter og brokkede sig lidt der hvor han skulle, altså når hun trykkede på de ømme punkter. Han kvitterede så også med at overskide hendes briks.... hehe man har vel en charmerende dreng men hvor kunne man se at det lettede efter han har presset i halvandet døgn. Lige nu snork sover han, men hun sagde også at det var normalt hvis de blev meget udmattede.

Nu skal vi afsted igen på mandag, så krydser alt hvad jeg har for at det bliver godt i sidste ende

SKIDE godt

Anmeld

22. februar 2012

KittyMaMa

kekp skriver:

Hej piger.

Håber at det går godt med jeres små pus.

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvordan nætterne forløber hos jer? Får i sovet eller hvordan med det? 

Herhjemme er jeg oppe ca hver 3 time for at give elias flaske. Det er mig der står op om natten da min mand helst skal være frisk når han skal på arbejde.

Kan godt mærke at det er hårdt med det natteroderi, men har også altid haft et ret godt sovehjerte, så det hjælper nok heller ikke på det

Hej med jer!

Vi er også rimelig meget vågne om natten, - ved godt det er naivt, men det er kommet helt bag på mig, da Alfred jo bare spiste og sov efterfølgende... Viola er både vågen, sådan bare ligger og kigger, også skriger hun også en del om natten. Også sover hun mega uroligt!!!!

Hun er en rigtig lille basse og har taget meget på, så sp. mener det er en af grundene. Vi har også været til zoneterapeut og skal igen i morgen. Håber så meget det virker! Efter første gang skreg hun virkelig meget, men dagen efter var der intet! Også i løbet af ugen er det mere eller mindre tilbage som før. Men det er vist normalt...

- Er så træt efterhånden, og savner min store lille dreng, som far tager sig mest af.

I nat har jeg malket ud, og min mand har sovet med Viola, så jeg kunne få lidt søvn, - også fik jeg også puttet lidt med min store dreng! Så skønt! 

Håber zoneterapien hjælper jer, - hurtigt!!! 

/Katja

Anmeld

22. februar 2012

Malene76

kekp skriver:

Hej piger.

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvordan nætterne forløber hos jer? Får i sovet eller hvordan med det? 

Herhjemme er jeg oppe ca hver 3 time for at give elias flaske. Det er mig der står op om natten da min mand helst skal være frisk når han skal på arbejde.

Kan godt mærke at det er hårdt med det natteroderi, men har også altid haft et ret godt sovehjerte, så det hjælper nok heller ikke på det

Hej de damer.

Hos os sover Felix fra cirka mellenm 18 og 19 når han har spist og frem til 22 -23 stykker hvor han spiser igen. Herefter sover han til kl. 5.30 +- hvor han spiser igen og så sover vi et par timer mere inden vi står op ca. kl. 9. Vi er vist ret heldige. Jeg får 6 timers søvn fra knap midnat og frem og når han så har spist først på morgenen, så snupper vi to mere.

Felix døjer en del med maven og vi går til zoneterapeut. Vi har været afsted 3 gange. De to første gange, lå han bare og nød det og havde fødderne helt klar fremme ved hendes hånd så hun kunne trykke dem. Sidste gang skreg han uafbrudt. Jeg synes dog det er blevet meget bedre og vi skal afsted igen i morgen. Vi har også skiftet sutteflasker til nogle med en ventil i bunden, det hjalp også. Vi har endelig fundet en mme som er god for ham, som er Beauvais syrnet, som jo desværre er udgået!! Krise! Kan dog se at Hoor snakker meget godt om Hipp, måske vi skal prøve det. Allomin syrnet er desværre alt for skummet til Felix, det får han seriøst ondt i maven af.

KH Malene

Anmeld

22. februar 2012

-Sigrid-

kekp skriver:

Hej piger.

Her er sidste nat;

Herhjemme gak vi i seng kl 11, hvor hun får den sidste tår inde i sengen (hun sover i vores seng). Kl. 2 vågende hun og blev lagt til. Faldt hurtigt i søvn igen, og vågnede først igen kl 7. Så vågnede hun kl 8.30 og kl 10.30 kom jeg til at vække hende da jeg ville op. Så der fik hun bab igen 

Og så er hun vågen igen. Hun vågner altid mellem 5-7 og der får far hende når hun har fået lidt mad, så får hun en ren ble, og de hygger lidt mens mor her får tisset, børstet tænder, fået morgenmad og hvad jeg nu ellers lige skal 

Hun har fået mors sovehjerte  - og ææælsker at ligge inde i sengen og morgenputte 

Anmeld

22. februar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Hos os sover Felix fra cirka mellenm 18 og 19 når han har spist og frem til 22 -23 stykker hvor han spiser igen. Herefter sover han til kl. 5.30 +- hvor han spiser igen og så sover vi et par timer mere inden vi står op ca. kl. 9. Vi er vist ret heldige. Jeg får 6 timers søvn fra knap midnat og frem og når han så har spist først på morgenen, så snupper vi to mere.

Felix døjer en del med maven og vi går til zoneterapeut. Vi har været afsted 3 gange. De to første gange, lå han bare og nød det og havde fødderne helt klar fremme ved hendes hånd så hun kunne trykke dem. Sidste gang skreg han uafbrudt. Jeg synes dog det er blevet meget bedre og vi skal afsted igen i morgen. Vi har også skiftet sutteflasker til nogle med en ventil i bunden, det hjalp også. Vi har endelig fundet en mme som er god for ham, som er Beauvais syrnet, som jo desværre er udgået!! Krise! Kan dog se at Hoor snakker meget godt om Hipp, måske vi skal prøve det. Allomin syrnet er desværre alt for skummet til Felix, det får han seriøst ondt i maven af.

KH Malene

Carl-Emil råstank af nan... Virkelig stank... Selv hundene gik nedenunder så grumt var det og han havde rigtig meget mave avs:/ nu fungere den altså super

Anmeld

23. februar 2012

Malene76

Carl-Emil's mor skriver:

Carl-Emil råstank af nan... Virkelig stank... Selv hundene gik nedenunder så grumt var det og han havde rigtig meget mave avs:/ nu fungere den altså super

Hvilken Hipp bruger du? Det må jeg klart prøve.

kh Malene

Anmeld

23. februar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Hvilken Hipp bruger du? Det må jeg klart prøve.

kh Malene

Jeg bruger 1'eren den der er til de helt små

Anmeld

23. februar 2012

Malene76

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg bruger 1'eren den der er til de helt små

Ok. TAk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.