Natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Ok. TAk...

Selv tak.. Du må lige vende tilbage om det fungere for jer forresten står der 90 ml vand bruger jeg 100 sådan har jeg pt undgået hård mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Malene76

Carl-Emil's mor skriver:

Selv tak.. Du må lige vende tilbage om det fungere for jer forresten står der 90 ml vand bruger jeg 100 sådan har jeg pt undgået hård mave

ok.. Jeg er parat til at prøve det. Kan Carl-Emil komme af med både bøvser og afførring på Hipp? Det har nemlig været problemet for os. Det er kun det nuværende MME som Felix faktisk gør begge dele på. Så det er noget skrammel at det udgår! Så jeg prøver lige Hipp når du nu taler så varmt om det og når det hjælper på din lille guts mave.

KH Malene

Anmeld

23. februar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

ok.. Jeg er parat til at prøve det. Kan Carl-Emil komme af med både bøvser og afførring på Hipp? Det har nemlig været problemet for os. Det er kun det nuværende MME som Felix faktisk gør begge dele på. Så det er noget skrammel at det udgår! Så jeg prøver lige Hipp når du nu taler så varmt om det og når det hjælper på din lille guts mave.

KH Malene

1-2 lorte bleer om dagen og rigtig god til at bøvse jeh bruger mam flaskerne med suttehoved 1 de har jeg hørt bedst om og avent duede slet ikke her

Anmeld

23. februar 2012

Malene76

Carl-Emil's mor skriver:

1-2 lorte bleer om dagen og rigtig god til at bøvse jeh bruger mam flaskerne med suttehoved 1 de har jeg hørt bedst om og avent duede slet ikke her

De sutteflasker bruger vi også, dem med ventil i bunden og det hjælper... Lyder rigtig godt, håber Felix kan få lige så meget glæde af Hipp. Tak for råd.

Anmeld

23. februar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

De sutteflasker bruger vi også, dem med ventil i bunden og det hjælper... Lyder rigtig godt, håber Felix kan få lige så meget glæde af Hipp. Tak for råd.

Selv tak håber du giver lyd fra dig om hvordan der fungere

Anmeld

23. februar 2012

kekp

KittyMaMa skriver:

Hej med jer!

Vi er også rimelig meget vågne om natten, - ved godt det er naivt, men det er kommet helt bag på mig, da Alfred jo bare spiste og sov efterfølgende... Viola er både vågen, sådan bare ligger og kigger, også skriger hun også en del om natten. Også sover hun mega uroligt!!!!

Hun er en rigtig lille basse og har taget meget på, så sp. mener det er en af grundene. Vi har også været til zoneterapeut og skal igen i morgen. Håber så meget det virker! Efter første gang skreg hun virkelig meget, men dagen efter var der intet! Også i løbet af ugen er det mere eller mindre tilbage som før. Men det er vist normalt...

- Er så træt efterhånden, og savner min store lille dreng, som far tager sig mest af.

I nat har jeg malket ud, og min mand har sovet med Viola, så jeg kunne få lidt søvn, - også fik jeg også puttet lidt med min store dreng! Så skønt! 

Håber zoneterapien hjælper jer, - hurtigt!!! 

/Katja

Ja man bliver altså bare helt bombet af det natteroderi. Jeg har godt nok også været meget vågen i nat, da Elias igen har haft ondt i maven og ligget og klynket. Puha det er hårdt

Men har heldigvis fået taget mig en lur her midt på dagen

Anmeld

23. februar 2012

kekp

Malene76 skriver:

Hej de damer.

Hos os sover Felix fra cirka mellenm 18 og 19 når han har spist og frem til 22 -23 stykker hvor han spiser igen. Herefter sover han til kl. 5.30 +- hvor han spiser igen og så sover vi et par timer mere inden vi står op ca. kl. 9. Vi er vist ret heldige. Jeg får 6 timers søvn fra knap midnat og frem og når han så har spist først på morgenen, så snupper vi to mere.

Felix døjer en del med maven og vi går til zoneterapeut. Vi har været afsted 3 gange. De to første gange, lå han bare og nød det og havde fødderne helt klar fremme ved hendes hånd så hun kunne trykke dem. Sidste gang skreg han uafbrudt. Jeg synes dog det er blevet meget bedre og vi skal afsted igen i morgen. Vi har også skiftet sutteflasker til nogle med en ventil i bunden, det hjalp også. Vi har endelig fundet en mme som er god for ham, som er Beauvais syrnet, som jo desværre er udgået!! Krise! Kan dog se at Hoor snakker meget godt om Hipp, måske vi skal prøve det. Allomin syrnet er desværre alt for skummet til Felix, det får han seriøst ondt i maven af.

KH Malene

Åhh jeg ville give næsten alt i verdenen for at sove 6 timer om natten

Hvor er det dejligt for dig.

Jeg håber også sådan at zoneterapien hjælper for os. Der er ikke meget bedring efter i tirsdags hvor vi var afsted. Det hjalp lige til at starte med, men nu er vi tilbage hvor vi startede, med få afføringer og når det så endelig kommer vælter det bare ud af ham, men det er nok pga. lactulosen

Anmeld

23. februar 2012

kekp

-Sigrid- skriver:

Her er sidste nat;

Herhjemme gak vi i seng kl 11, hvor hun får den sidste tår inde i sengen (hun sover i vores seng). Kl. 2 vågende hun og blev lagt til. Faldt hurtigt i søvn igen, og vågnede først igen kl 7. Så vågnede hun kl 8.30 og kl 10.30 kom jeg til at vække hende da jeg ville op. Så der fik hun bab igen 

Og så er hun vågen igen. Hun vågner altid mellem 5-7 og der får far hende når hun har fået lidt mad, så får hun en ren ble, og de hygger lidt mens mor her får tisset, børstet tænder, fået morgenmad og hvad jeg nu ellers lige skal 

Hun har fået mors sovehjerte  - og ææælsker at ligge inde i sengen og morgenputte 

Det lyder da som nogle dejlig rolige nætter i har jer. Det må være dejligt. Jeg giver flaske så det bliver nok også helt automatisk lidt mere omstændigt om natten fordi man skal op og varme den. Det må være dejligt bare at kunne ligge bebsen til brystet og så få det "overstået" i sengen

Anmeld

23. februar 2012

Malene76

kekp skriver:

Åhh jeg ville give næsten alt i verdenen for at sove 6 timer om natten

Hvor er det dejligt for dig.

Jeg håber også sådan at zoneterapien hjælper for os. Der er ikke meget bedring efter i tirsdags hvor vi var afsted. Det hjalp lige til at starte med, men nu er vi tilbage hvor vi startede, med få afføringer og når det så endelig kommer vælter det bare ud af ham, men det er nok pga. lactulosen

Vi var virkelig også glade i morges da vi vågnede. SÅ dejligt, det får man lige lidt mere overskud af.  

Håber for jer at det bliver bedre med maven. Jeg synes vi kan mærke forskel. Så det er super. VI afsluttede behandlingen i dag. Så har han fået 4 gange.

KH Malene

Anmeld

23. februar 2012

Malene76

Carl-Emil's mor skriver:

Selv tak håber du giver lyd fra dig om hvordan der fungere

Det skal jeg nok gøre.  

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.