Malene76 skriver:
Hej de damer.
Hos os sover Felix fra cirka mellenm 18 og 19 når han har spist og frem til 22 -23 stykker hvor han spiser igen. Herefter sover han til kl. 5.30 +- hvor han spiser igen og så sover vi et par timer mere inden vi står op ca. kl. 9. Vi er vist ret heldige. Jeg får 6 timers søvn fra knap midnat og frem og når han så har spist først på morgenen, så snupper vi to mere. 
Felix døjer en del med maven og vi går til zoneterapeut. Vi har været afsted 3 gange. De to første gange, lå han bare og nød det og havde fødderne helt klar fremme ved hendes hånd så hun kunne trykke dem. Sidste gang skreg han uafbrudt. Jeg synes dog det er blevet meget bedre og vi skal afsted igen i morgen. Vi har også skiftet sutteflasker til nogle med en ventil i bunden, det hjalp også. Vi har endelig fundet en mme som er god for ham, som er Beauvais syrnet, som jo desværre er udgået!! Krise! Kan dog se at Hoor snakker meget godt om Hipp, måske vi skal prøve det. Allomin syrnet er desværre alt for skummet til Felix, det får han seriøst ondt i maven af.
KH Malene
Åhh jeg ville give næsten alt i verdenen for at sove 6 timer om natten
Hvor er det dejligt for dig.
Jeg håber også sådan at zoneterapien hjælper for os. Der er ikke meget bedring efter i tirsdags hvor vi var afsted. Det hjalp lige til at starte med, men nu er vi tilbage hvor vi startede, med få afføringer og når det så endelig kommer vælter det bare ud af ham, men det er nok pga. lactulosen
Anmeld