Lidt frustration - 5 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Holbæktrunten

Lenea skriver:

Hej piger

Jeg er nu 5 dage over menstid. Jeg testede med in vitro test i fredags som sagde neg. Har nu købt valmed og clearblue test som ligger klar men tør næsten ikke teste af frygt for et negativt svar :/ 

Det er første gang jeg er gået over mens tid så man håber jo den er der ... Ved ikke om nogle har prøvet nogetlignende...?!

Der er nogen der producerer graviditetshormonet HcG langsommere - så du kan godt være gravid... 

Der er nok ikke andet at gøre end at vente - selvom det er smadder frustrerende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

mpr

Lenea skriver:

Jeg synes nu ikke jeg har stresset. Er igang med den afsluttende del af min uddannelse til sygeplejerske og har sådan set ikke tænkt i de baner men det er klart når min cyklus normalt er regelmæssigt og den nu er 6 dage over tid at jeg tænker en mulig graviditet kunne være årsagen.. Og nu hvor det ikke er det vil jeg jo meget gerne have at min mens indfinder sig..

jeg selv gik også i en periode og troede jeg var gravid fordi min mens bare ikke ville komme.. Og der gik faktisk næsten 3 måneder hvor jeg ikke fik den.. Så var jeg til læge og fik afvide alt var normalt og så holdte jeg op med at tænke så meget over at den ikke kom... Og så kom den lige pludselig Tror du skal prøve at aflede tankerne fra at den ikke er der, så kan det være den kommer fra den ene dag til den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.