Lidt frustration - 5 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
11 svar
1 synes godt om
19. februar 2012

Lenea

Hej piger

Jeg er nu 5 dage over menstid. Jeg testede med in vitro test i fredags som sagde neg. Har nu købt valmed og clearblue test som ligger klar men tør næsten ikke teste af frygt for et negativt svar :/ 

Det er første gang jeg er gået over mens tid så man håber jo den er der ... Ved ikke om nogle har prøvet nogetlignende...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Swerg

Testen burde jo egentlig give dig det endelige svar nu Jeg ville hellere teste, end at gå med tanken .. pøj pøj

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

jeg har aldrig fået en positiv tis test og har nu en fis på 11 måneder herhjemme

Anmeld

20. februar 2012

Lenea

Så er der testet med valmed og clearblue. De siger begge negative. Har stadig ikke fået min mens.. Hmm hvad gør man?

Anmeld

20. februar 2012

Pige2009

Hvis du er gravid, skal du meget gerne kunne teste positiv nu

Anmeld

20. februar 2012

MissBee

Lenea skriver:

Så er der testet med valmed og clearblue. De siger begge negative. Har stadig ikke fået min mens.. Hmm hvad gør man?

Hvis du stresser din krop meget og tænker meget på at blive gravid kan det godt forsinke din mens.. jeg fik inden jeg testede positivt selv kørt mig op i spids over at ville være gravid og derved blev min mens fosinket..  den måned jeg havde mest stress med arbedet og stod og skulle på en forretningsrejse var den måned jeg blev gravid... jeg havde overhovedet ikke tid til at tænke baby....

held og lykke med det

Anmeld

20. februar 2012

Lenea

Jeg synes nu ikke jeg har stresset. Er igang med den afsluttende del af min uddannelse til sygeplejerske og har sådan set ikke tænkt i de baner men det er klart når min cyklus normalt er regelmæssigt og den nu er 6 dage over tid at jeg tænker en mulig graviditet kunne være årsagen.. Og nu hvor det ikke er det vil jeg jo meget gerne have at min mens indfinder sig..

Anmeld

20. februar 2012

Vinker

Lenea skriver:

Hej piger

Jeg er nu 5 dage over menstid. Jeg testede med in vitro test i fredags som sagde neg. Har nu købt valmed og clearblue test som ligger klar men tør næsten ikke teste af frygt for et negativt svar :/ 

Det er første gang jeg er gået over mens tid så man håber jo den er der ... Ved ikke om nogle har prøvet nogetlignende...?!

Jeg prøvede desværre det samme for nogle mdr siden og jeg var ikke gravid. Jeg havde bare tænkt for meget og med min psyke fået udskudt min graviditet fordi jeg inderligt håbede den IKKE ville komme. Så snart jeg fik sagt til mig selv at jeg skulle tage det med ro, ja så kom det røde efter 4-5 dage.....

men håber ikke det er derfor dit ikke er kommet

Anmeld

20. februar 2012

**Ønskebabyen

Lenea skriver:

Jeg skrev i det indlæg du lavede i Fredags, om at jeg også var gået over og testede negativt med In Vitro teste.

Jeg fik så desværre min mens igår 4-6 dage over tid

Der er nok desværre ikke andet at gøre for dig end at vente. Der er ingen der siger du får din mens, for du kan jo stadig godt være gravid, men når testene stadig er negative så er mens måske på vej.

Hvis ikke det er kommet til weekenden, og testene stadig er negative, vil jeg opsøge læge.

Held og lykke

Anmeld

20. februar 2012

**Ønskebabyen

Lenea skriver:

Jeg synes nu ikke jeg har stresset. Er igang med den afsluttende del af min uddannelse til sygeplejerske og har sådan set ikke tænkt i de baner men det er klart når min cyklus normalt er regelmæssigt og den nu er 6 dage over tid at jeg tænker en mulig graviditet kunne være årsagen.. Og nu hvor det ikke er det vil jeg jo meget gerne have at min mens indfinder sig..

Min mens plejer også at være reglmæssig. Bare ikke lige denne gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.