Åben donor i det offentlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

*Toffee*

Becks skriver:

ÆL-sprøjten er ikke dyr, den er vist fast på de 350,-

Hormonerne varriere meget i pris, alt efter hvilke man får.. Jeg har fået Pergotime hver gang, og de kostede som sagt 86,- Det er piller jeg har fået..

Hvis man skal have hormon på injektioner, er de ofte meget dyere.

Der hvor det bliver dyrt i pris, er hvis man skal have IVF  eller nogle af de andre behandlinger istedet for insemination

Okay.. Så er det nok IVF jeg har tænkt på. Det bliver forhåbentligt ikke nødvendigt. Men hvem ved, jeg har ikke fået tjekket det ud endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Becks

Toffi skriver:

Okay.. Så er det nok IVF jeg har tænkt på. Det bliver forhåbentligt ikke nødvendigt. Men hvem ved, jeg har ikke fået tjekket det ud endnu

Vi kjrydser fingre søde

Anmeld

20. februar 2012

*Toffee*

Becks skriver:

Vi kjrydser fingre søde

Anmeld

23. februar 2012

sus73

Toffi skriver:

Jeg betaler gerne for inseminationerne, jeg har bare fået den opfattelse, at når man skulle have hjælp ville det blive stinke dyrt. Derfor overvejer jeg så det offentlige, men det gør jo så at det ikke kan være åben donor. Dilemma på dilemma

Hvis du ønsker åben donor, kan du også gøre det at du kombinerer lægehjælp med inseminationer på en jordmoderklinik. Det gjorde jeg i de sidste tre IUI forsøg. Via din praktiserende læge får du en henvisning til scanninger (og måske yderligere udredning) hos en gynækolog. Denne kan så give recepter på hormoner og scanne dig løbende. Selve inseminationen kan du så få foretaget hos en jordmoderklinik.

Der findes også lægeklinikker som har tilknyttet jordmødre, så det hele er samlet, f.eks. gynækologisk klinik i Taastrup som også tilbyder åben donor.

Anmeld

23. februar 2012

Humanincubator

Man kan følge lovforslagets gang i systemet her: https://www.borger.dk/Lovgivning/Hoeringsportalen/Sider/Fakta.aspx?hpid=2146003212

hvis alt går vel, så træder det i kraft 1. juli

Anmeld

23. februar 2012

*Toffee*

sus73 skriver:

Hvis du ønsker åben donor, kan du også gøre det at du kombinerer lægehjælp med inseminationer på en jordmoderklinik. Det gjorde jeg i de sidste tre IUI forsøg. Via din praktiserende læge får du en henvisning til scanninger (og måske yderligere udredning) hos en gynækolog. Denne kan så give recepter på hormoner og scanne dig løbende. Selve inseminationen kan du så få foretaget hos en jordmoderklinik.

Der findes også lægeklinikker som har tilknyttet jordmødre, så det hele er samlet, f.eks. gynækologisk klinik i Taastrup som også tilbyder åben donor.

Tusind tak for det gode forslag. Det kendte jeg slet ikke til, så det er jeg rigtig glad for at du nævnte  Tak...

Anmeld

23. februar 2012

*Toffee*

Humanincubator skriver:

Man kan følge lovforslagets gang i systemet her: https://www.borger.dk/Lovgivning/Hoeringsportalen/Sider/Fakta.aspx?hpid=2146003212

Tusind tak for linket

Anmeld

24. februar 2012

dorthemus

Humanincubator skriver:

Hej var lige inde og kigge på din profil. Jeg har selv fået en datter med åben donor. Du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.