Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
På et tidspunkt blev der snakket om at man i det offentlige også skulle tilbydes muligheden for brug af åben donor.
Er der nogle af jer der ved om det er noget der er vedtaget eller stadig bare er en idé?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Overhovedet ingen der ved det
Jeg ved det ikke med sikkerhed men jeg tror ikke det er noget der er vedtaget. Jeg er rimelig sikker på det bare er på ide stadiet endnu
nettemor skriver: Jeg ved det ikke med sikkerhed men jeg tror ikke det er noget der er vedtaget. Jeg er rimelig sikker på det bare er på ide stadiet endnu
Okay, tak for svaret.
Det var også lidt min fornemmelse, men jeg håbede jo lige
Toffi skriver: På et tidspunkt blev der snakket om at man i det offentlige også skulle tilbydes muligheden for brug af åben donor. Er der nogle af jer der ved om det er noget der er vedtaget eller stadig bare er en idé?
morbibi skriver: Hvad mener du med åben donor?
Hvad mener du med åben donor?
Åben donor vil sige at man får lidt flere oplysninger om donoren, og barnet har mulighed for et møde, når det er fyldt 18 år
Ja ligesom Becks siger
Becks skriver: Åben donor vil sige at man får lidt flere oplysninger om donoren, og barnet har mulighed for et møde, når det er fyldt 18 år
Mange tak
Hvordan går det med dig? Er du ved at skal prøve igen?
Toffi skriver: Mange tak Hvordan går det med dig? Er du ved at skal prøve igen?
Jo tak, det går okay Venter pt. på min mens, jeg har ikke haft den siden min SA
Hvordan med dig g det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128