Åben donor i det offentlige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

morbibi

Becks skriver:

Åben donor vil sige at man får lidt flere oplysninger om donoren, og barnet har mulighed for et møde, når det er fyldt 18 år

Ok, skulle lige være sikker
Har også kun hørt det omtalt og ikke vedtaget endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

dorthemus

Toffi skriver:

På et tidspunkt blev der snakket om at man i det offentlige også skulle tilbydes muligheden for brug af åben donor.

Er der nogle af jer der ved om det er noget der er vedtaget eller stadig bare er en idé?

Det skal til debat i folketinget i marts

Anmeld

20. februar 2012

*Toffee*

dorthemus skriver:

Arhh super.. Tak Dorthe

Anmeld

20. februar 2012

*Toffee*

Becks skriver:

Jo tak, det går okay  Venter pt. på min mens, jeg har ikke haft den siden min SA  

Hvordan med dig g det hele

Ej for pokker. Håber da snart den kommer. Men kender godt det med at vente, vente og så lige vente liiiidt mere.

Mit system fungere ikke optimalt, derfor jeg går lidt med tanker om at det kan være det skal være gennem det offentlige så jeg kan få hjælp. Lige nu har jeg bare ideen om at jeg gerne ville benytte åben donor.

Jeg har forsøgt at få mig en ordentlig cyklus, hvilket egentligt var lykkes i ca. 4 måneder, men så spiste jeg lidt usundt igen og så blev cyklus lige så ustabil som før. Øv.

Anmeld

20. februar 2012

Becks

Toffi skriver:

Ej for pokker. Håber da snart den kommer. Men kender godt det med at vente, vente og så lige vente liiiidt mere.

Mit system fungere ikke optimalt, derfor jeg går lidt med tanker om at det kan være det skal være gennem det offentlige så jeg kan få hjælp. Lige nu har jeg bare ideen om at jeg gerne ville benytte åben donor.

Jeg har forsøgt at få mig en ordentlig cyklus, hvilket egentligt var lykkes i ca. 4 måneder, men så spiste jeg lidt usundt igen og så blev cyklus lige så ustabil som før. Øv.

Ja det håber jeg godt nok også  Nu er der gået 2 ½ mdr.

Du kan da også godt få hjælp i det private, nu kan jeg ikke huske hvilken landsdel du bor i.. Men jeg går jo også på det private, på Copenhagen Fertility Center. Med en henvisning så er konsultationerne gratis.. Inseminatioen betaler jeg self. for..

Her kan man bare ikke vælge åben donor, da det er læger der foretager inseminationerne..

Håber det snart lykkedes for dig

Anmeld

20. februar 2012

Becks

dorthemus skriver:

Er det rigtigt

Ih hvor jeg håber den nye regering vedtager det

Anmeld

20. februar 2012

*Toffee*

Becks skriver:

Ja det håber jeg godt nok også  Nu er der gået 2 ½ mdr.

Du kan da også godt få hjælp i det private, nu kan jeg ikke huske hvilken landsdel du bor i.. Men jeg går jo også på det private, på Copenhagen Fertility Center. Med en henvisning så er konsultationerne gratis.. Inseminatioen betaler jeg self. for..

Her kan man bare ikke vælge åben donor, da det er læger der foretager inseminationerne..

Håber det snart lykkedes for dig

Puha det er også lang tid du har ventet så..

Jeg betaler gerne for inseminationerne, jeg har bare fået den opfattelse, at når man skulle have hjælp ville det blive stinke dyrt. Derfor overvejer jeg så det offentlige, men det gør jo så at det ikke kan være åben donor. Dilemma på dilemma

Lad os håbe de vedtager brugen af åben donor i det offentlige

Anmeld

20. februar 2012

Becks

Puha det er også lang tid du har ventet så..

Jeg betaler gerne for inseminationerne, jeg har bare fået den opfattelse, at når man skulle have hjælp ville det blive stinke dyrt. Derfor overvejer jeg så det offentlige, men det gør jo så at det ikke kan være åben donor. Dilemma på dilemma

Lad os håbe de vedtager brugen af åben donor i det offentlige

Man betaler også for medicinen i det offentlige

Jeg har betalt 90 kr for mine hormoner, men skal muligvis på den dyre næste gang.. Og 350 kr for ÆL sprøjten

Jah det kunne være lækkert hvis de vedtager det

Anmeld

20. februar 2012

*Toffee*

Becks skriver:

Man betaler også for medicinen i det offentlige

Jeg har betalt 90 kr for mine hormoner, men skal muligvis på den dyre næste gang.. Og 350 kr for ÆL sprøjten

Jah det kunne være lækkert hvis de vedtager det

De priser jeg havde i tankerne lå i mange tusind kroner, men det kan da godt være jeg tager fejl?

Anmeld

20. februar 2012

Becks

Toffi skriver:

De priser jeg havde i tankerne lå i mange tusind kroner, men det kan da godt være jeg tager fejl?

ÆL-sprøjten er ikke dyr, den er vist fast på de 350,-

Hormonerne varriere meget i pris, alt efter hvilke man får.. Jeg har fået Pergotime hver gang, og de kostede som sagt 86,- Det er piller jeg har fået..

Hvis man skal have hormon på injektioner, er de ofte meget dyere.

Der hvor det bliver dyrt i pris, er hvis man skal have IVF  eller nogle af de andre behandlinger istedet for insemination

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.