Takkk for alle svar....
Jeg tror måske også, jeg har haft nogle høje og nok lidt urealistiske mål omkring vægttab, når jeg er kommet i normal-BMI'en og træner så meget som jeg gør.
I har hjulpet mig med at få øjnene op på nogle andre ting og tanker.
Jeg træner ret meget og jeg kan se og mærke på mit tøj, at min krop forandre sig. Vægten går stille og roligt ned, men min kropsbygning er mere værd end tallene på vægten
Jeg spiser utrolig meget grøntsager, lidt salat, prøver at få det sunde fedt fra olier, nødder, avokado'er og fisk. Jeg får groft i form af et par skiver Wasa sport+ engang imellem, spiser ret meget proteiner via fisk, kylling, ost og æg. Spiser kun kartofter få gange om måneden og spiser ikke ris og pasta. Min svaghed er fredag, hvor familien får slik og chips. Jeg spiser nok ca 5-10 skt slik og en grydefuld grydepop. Dét prøver jeg at smide af mig den næste dag. Men det er virkelig noget jeg ser frem til: mine grydepop....
Jeg træner 3-5 gange om ugen og sveder som en hest nærmest hver gang. Jeg er lige pt begyndt med hjemmeøvelser fra iForm for mave, baller og lår. Tager ca en ½ time og gennemføre alle øvelserne for de 3 timg. Så det kan jeg godt lige overkomme og få strammet op i mit eget tempo, hvor jeg så kan bruge motionscenteret til cross, motionscykling, roning og løbebåndet.
Men alt ialt takkkk for alle jeres svar...
(ps: jeg spiser kun 2 skt frugt om dagen. Undre mig over, hvor mange af jer, der mener det er for meget...
)

Anmeld