Hej Piger.
Jeg har kopieret det her fra en anden side i håb om at få lidt flere øjne på min problem...
Vil I prøve at tage jeres kritiske briller på og hjælpe mig med at gå min hverdagskost igennem?
Jeg træner 3-5 gange i motionscenteret om ugen og synes jeg spiser ret sundt. Alligevel synes jeg slet ikke, jeg taber mig nok iforhold til hvor meget jeg okser og kokser i det motionscenter.
Man: styrketræning.
Tirs: intervalløb.
Ons: Cross.
Tors: cykling/roning.
Søn: distance. ...
På en normal dag, hvor jeg er på arbejde (arbejder som Ssa'er på et pl.hjem i 3 etager) spiser jeg sådan her (ca):
Kl 6: 2 glas vand, lille skål müsli, minimælk og nogle gange et frugt. Kl 7: 1 kop kaffe med minimælk.
Kl 10.30: 2 glas vand, 1 sport+ knækbrød, 1 avokado, 1 frugt, 1 kop kaffe med minimælk.
Kl 13: 2 glas vand, 1 perberfrugt, middagsrest fra dagen før - fx kyllingoverlår u/skind med stegte få grøntsager, 1 kop kaffe med minimælk.
Kl 16: 2 glas vand, 1 frugt.
Kl 18: 2 glas vand, ca 200 gr grøntsager, ca 150-180 gr kød, kylling ell fisk.
Kl 21: 1 sport+ knækbrød m/ost.
Når jeg får fri laver jeg oftest en kande the, som jeg drikke i løbet af resten af dagen.
Jeg har åbenbart stirret sig blind, for jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor jeg ikke taber mig mere... Og self ved jeg godt, når jeg kommer noget usundt i munden, men det sker bare næsten kun fredag aften, som består af lidt slik og grydepop.
Nogen der kan hjælpe lidt??