Hvilken uge er jeg i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

JH12

Personligt bruger jeg ikke "den anden" uge.. Jeg synes det er at snyde sig selv, for man er ikke længere henne af den grund..

Hvis du faktisk er 5+3 så synes jeg bare du skal sige du er i uge 5, så "snyder" du ikke dig selv..

Også vil jeg råde dig til at vente med at se hjerteblink til du er 7+0, så du er helt sikker på der er noget at se ..  for ellers bliver du sikkert meget nervøs, hvis der ikke er noget i første omgang..

Men Tillykke med graviditen  og jeg håber den lille bliver der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

pemiro

Camillos skriver:

Ja jeg har tabt 5 gange før.. jeg skal til tidlig scanning mandag bliver fulgt tæt af min gyn så håber bare den sidder det rigtige sted denne gang.. og mon ikke jeg kan få en scanning mere inden for 14 dage hvis jeg smiler sødt til hende og fortæller jeg er nevøs for det går galt igen.. DET HÅBER JEG .. åhh.. den ventetid ..  Flot mave forresten 

Åh så kan jeg godt forstå du ikke kan vente.. Det var da også forfærdeligt håber den bliver her denne gang så... 

Tak skal du ha

Anmeld

18. februar 2012

Camillos

pemiro skriver:

Åh så kan jeg godt forstå du ikke kan vente.. Det var da også forfærdeligt håber den bliver her denne gang så... 

Tak skal du ha

Tak skal du ha .. Har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få.. Har endnu aldrig set hjerteblink fordi fosteret er gået til inden uge 12.. 

Anmeld

18. februar 2012

Camillos

Joyce1986 skriver:

Personligt bruger jeg ikke "den anden" uge.. Jeg synes det er at snyde sig selv, for man er ikke længere henne af den grund..

Hvis du faktisk er 5+3 så synes jeg bare du skal sige du er i uge 5, så "snyder" du ikke dig selv..

Også vil jeg råde dig til at vente med at se hjerteblink til du er 7+0, så du er helt sikker på der er noget at se ..  for ellers bliver du sikkert meget nervøs, hvis der ikke er noget i første omgang..

Men Tillykke med graviditen  og jeg håber den lille bliver der

Tak skal du ha 

Anmeld

18. februar 2012

pemiro

Camillos skriver:

Tak skal du ha .. Har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få.. Har endnu aldrig set hjerteblink fordi fosteret er gået til inden uge 12.. 

Åh hvor jeg dog håber det så lykkedes denne gang 

Anmeld

18. februar 2012

Maja88

ja 5 hele uge +3 dage = uge 6.....

men for at se hjerteblink skal man være 7+... altså 7 hele uger....

Anmeld

18. februar 2012

Camillos

Maja88 skriver:

okay tak for hjælpen

Anmeld

18. februar 2012

Nattøs

Camillos skriver:

hehe Ja synes du ikke det er forvirrende .. for hvis man skal se hjerteblink i uge 7 er det så 6+? eller 7+? .. for 7+ hedder jo faktisk uge 8  føler mig skør... hvor ville det da være fantastisk jeg fik hjerteblink at se det har jeg aldrig nået i mine graviditeter.. Det ville være første skridt på vejen 

Jeg kom først til scanning i uge 12 og debat fin hjertebanken også i uge 13 og i uge 15 hørte vi det hos jordmoren selv om man vist normalt først høre det ugen efter -) men vi følger ikke helt det normale 

Anmeld

18. februar 2012

Kofoed.

Hvis du er 5+3 er du i uge 5 og 6. uge. Lige som vi lige nu er i 2000 tallet og det 21. århundrede. Er du med? Faktisk skal hjertet begynde at slå 5+5, men da det jo er lidt i usikkert, hvornår du er befrugtet og ægget satte sig fast, så vil man helst ikke scanne før 7+0. Min termin var fx 2 dage ved siden af det den "burde".

Anmeld

18. februar 2012

Kofoed.

Maja88 skriver:

Det hedder altså uge 5, men 6. uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.