Hvornår fik du kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2009

SaNiNa

charlottekri skriver:

hvor er de dejlige diana!!!

Ja de er bare super skønne, og de sær den røde, det er jo en helt Garfil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

DK

Zafir skriver:

Katte er som edderkopper...:

De er meget søde, men de skal ikke kravle på mig og ikke bo hos mig!!!

Enig.

De skal heller ikke fælde på mig, eller smyge sig anmassende op af mit ben...

Anmeld

23. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Enig.

De skal heller ikke fælde på mig, eller smyge sig anmassende op af mit ben...

JEG ELSKER DIG!!!!

Møder altid kun folk der siger: AIIIII, sådan kan du da ikke have det med en sød lille kattemisseeeeeeeer!!!!

MEN JO!!! DET KAN JEG!!!!

Jeg kan ikke tælle, hvor mange gange jeg har hørt: 'Min kat er ikke sådan en der kravler på folk', hvorefter kattemisseren leger tarzan i mit hår eller kravler rundt på og omkring mine ben eller lignene... ELLER I HOVEDET...

jeg har præsteret engang at sove i et badekar, fordi det var det eneste rum med dør i, fordi den forpulede møgkat absolut ville kravle rundt på mig og jeg kunne simpelthen ikke lukke et øje med det dræberkræ i nærheden... :-S

Anmeld

24. marts 2009

sandra-t

vi fik kat da jeg var halvvejs i min graviditet og hund da valdemar var 2 mdr.

Anmeld

24. marts 2009

Natascha

vi har 2 dejlige hankatte og vi har prøvet og blive gravide i ca. 15 mdr. nu.... så jeg svarede før vi fik børn....
Men kunne godt finde på at anskaffe dem når jeg havde fået børn...
De er bare dejlige og vil ikke undvære dem...

Knus fra natascha

Anmeld

24. marts 2009

Diana...

Zafir skriver:

JEG ELSKER DIG!!!!

Møder altid kun folk der siger: AIIIII, sådan kan du da ikke have det med en sød lille kattemisseeeeeeeer!!!!

Jeg kan ikke tælle, hvor mange gange jeg har hørt: 'Min kat er ikke sådan en der kravler på folk', hvorefter kattemisseren leger tarzan i mit hår eller kravler rundt på og omkring mine ben eller lignene... ELLER I HOVEDET...

jeg har præsteret engang at sove i et badekar, fordi det var det eneste rum med dør i, fordi den forpulede møgkat absolut ville kravle rundt på mig og jeg kunne simpelthen ikke lukke et øje med det dræberkræ i nærheden... :-S

Griner hvor er du skæg..
Her er det omvendt her bliver folk sure fordi de ALDRIG ser den røde kat når vi har gæster kommer den enten ikke hjem el gemmer sig under sengen til de er gået hi hi. men vores den grå samt hunden skal helst gerne side på en under hele besøget hi hi.
så der findes katte der ikke vi i nærheden af andre end sin MOAR.

Anmeld

24. marts 2009

DK

Zafir skriver:

JEG ELSKER DIG!!!!

LIGE OVER

Folk kigger på en som om man er Hannibal the Cannibal, fordi man ikke ÆÆÆÆLSKER deres lille pusser... Desuden så synes jeg altså tit at dem der har inde-katte, ofte også har et ret dårligt indeklima. Altså det lugter jo, det skidt, he he...

Anmeld

24. marts 2009

Rasmine

DK skriver:

LIGE OVER

Folk kigger på en som om man er Hannibal the Cannibal, fordi man ikke ÆÆÆÆLSKER deres lille pusser... Desuden så synes jeg altså tit at dem der har inde-katte, ofte også har et ret dårligt indeklima. Altså det lugter jo, det skidt, he he...

Må jeg være med i en trekant?

Anmeld

24. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mebach skriver:

Må jeg være med i en trekant?

Helt sikkert der

Anmeld

26. marts 2009

Kristine

Jeg er 14 uger henne med mit første barn, og har to hun-katte på 2½ år. Mange har sagt at jeg burde skille mig af med dem nu hvor jeg er gravid - men nej aldrig i livet - med mindre mit ufødte barn ikke kan tåle dem.
Jeg elsker dem højt. Selvfølgelig passer jeg på når jeg skifter kattebakken, og bruger handsker, men ellers kan jeg ikke se at kat skulle være farlige for små børn. Jeg er selv oppvokset med kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.