Hvornår fik du kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik du kat?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.497 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Fines mor

Jeg fik kat inden jeg fik børn, men det ville ikke afholde mig i at få en imens jeg havde børn...

Anmeld

22. marts 2009

3rollinger

Jeg har ikke kat, men jeg hader dem ikke. Kan bare bedst lide dem i andres folks hjem :-)

Anmeld

22. marts 2009

LineD

Trine Spanien skriver:

Jeg har ikke kat, men jeg hader dem ikke. Kan bare bedst lide dem i andres folks hjem :-)

Hihi det var godt skrevet

Anmeld

22. marts 2009

ekzunz

Vi fik kat dengang vi kun havde weekendbørn. Så gik der ca. 1 md. - så var jeg gravid. Så gik der ca. 6 mdr., så boede der pludselig 3 børn fast hos os - og da katten samtidig viste sig ikke at være helt den kat Inges Kattehjem havde lovet os (nej, den var ikke 2 år - den var 8-9 år, nej den var ikke rask, den havde katteaids og alt muligt andet skab), så blev den aflivet den da jeg tog på sygehuset for at føde Lukas!

Vi har altid haft kat i mit barndomshjem, og jeg elsker dyr - men nu har vi jo Klara med astma, så vi skal desværre ikke have flere dyr.

Anmeld

22. marts 2009

lonemus

Fines mor skriver:

Jeg fik kat inden jeg fik børn, men det ville ikke afholde mig i at få en imens jeg havde børn...

Samme her

Anmeld

22. marts 2009

Tina2

Vi fik i dec, hvor børnene var knap 5 år og 1½ år. Begge var blevet tjekket for kat, inden vi fik den, da vi har haft marsvin og måtte af med dem, fordi vores søn (den lille) ikke kunne tåle dem......

Anmeld

22. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Den kom med manden, og hvis jeg havde sagt "det er mig eller katten" tror jeg godt jeg kan gætte hvem der røg ud

Anmeld

22. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Katte er som edderkopper...:

De er meget søde, men de skal ikke kravle på mig og ikke bo hos mig!!!

Anmeld

23. marts 2009

malou

Trine Spanien skriver:

haha... præcis mine ord!!
De er heller ikke min kop the...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.