Hvornår fik du kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2009

Bastian

Fines mor skriver:

Jeg fik kat inden jeg fik børn, men det ville ikke afholde mig i at få en imens jeg havde børn...

Præcis mit svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

Mathilde

Vi har 4 racekatte og jeg har termin om 16uger... Jeg vil aldrig undvære katte, dog kommer de til at være mere ude i den luxus-løbegår min kæreste snart skal igang med at bygge

Anmeld

23. marts 2009

SaNiNa

Jeg fik min hunkat for ja snart 4 år siden da vi flyttede sammen, det var mit største ønske...

kæresten gik med til det jeg skulle bare selv passe den, hvilket jeg da osse gør men, kattebakke og mad klare han.

efter et par måneder hvor vi ikke kunne aktivere hende nok vi fik en hankat osse som vi så måtte aflive efter noget tid da han var syg... men vi fik hurtig en ny hankat vil aldrig have en kat alene da de leger rigtig meget sammen og jeg/vi kan slet ikke lege så meget med dem at det er nok.

Anmeld

23. marts 2009

Balderson

Vi havde katte inden vi fik vores guldklump.. Katten er faktisk Christian Julius bedste ven. Den finder sig i alt, hvad han gør ved den og elsker at blive nusset af ham osv..

I forhold til at vi også har 2 hunde, så er det helt klart katten Christian Julius fortrækker....

Synes bestemt at dyr og børn hænger sammen og vi vil altid have dyr i vores hjem...

Kender mange som har børn, men ingen dyr og det er jo deres valg.. Men kan se at de børn ikke altid ved hvordan de skal behandle et dyr... Et dyr er jo ikke det samme som en teddybamse man bare kræmmer hårdt...

Anmeld

23. marts 2009

Diana...

før jeg fik barn den ene er 5 og den anden er 3 og skal have en mere så snart jeg finder den rigtige. købte os hun da jeg var 4 måneder henne i graviditeten og det det bedste køb jeg har gjort.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2009

charlottekri

Balderson skriver:

Vi havde katte inden vi fik vores guldklump.. Katten er faktisk Christian Julius bedste ven. Den finder sig i alt, hvad han gør ved den og elsker at blive nusset af ham osv..

I forhold til at vi også har 2 hunde, så er det helt klart katten Christian Julius fortrækker....

Synes bestemt at dyr og børn hænger sammen og vi vil altid have dyr i vores hjem...

Kender mange som har børn, men ingen dyr og det er jo deres valg.. Men kan se at de børn ikke altid ved hvordan de skal behandle et dyr... Et dyr er jo ikke det samme som en teddybamse man bare kræmmer hårdt...

Jeg vil helt klart give dig ret!! jeg mener også at det kun kan være sundt for børn at lære at omgås dyr og gerne fra helt små, for min datter på 14 mdr har da allerede lært at man skal ae vores hunde... og ser nogle gange nogle børn der direkte slår dyrene og hiver i dem fordi de simpelthen ikke ved hvordan de skal opføre sig overfor dem...
Derudover synes jeg (med fare for nedslagtning ) at alt det allergi pjat kører lidt for langt ud i hampen... ja selvfølgelig er der masser af hår osv, men bare fordi de ser en kat eller en hund får de altså ikke allergi med det samme (har bare hørt om nogle forældre der ikke vil lade deres børn næsten komme i nærheden af dyr, for hvis de nu får allergi...) SElvfølgelig kan man være uheldig at ungerne udvikler allergi, men jeg mener at man bør tage chancen for ungernes skyld og anskaffe sig et dyr, for så er der jo også altid en legekammerat til puslingen
Men det er selvfølgelig bare min mening
(og undskyld hvis det er lidt rodet, er stadig ikke vågen )

Anmeld

23. marts 2009

fam.4xc

fik kat da jeg flyttede hjemmefra sammen med min x..... da jeg flyttede beholdte han katten det 1. års tid, men derefter fik jeg den, da han ik længere ku ha den, og imellem tiden var jeg så blevet allergisk over for katte, så der gik ik længe før vi måtte aflive hende... ku simplethen ik få luft... hun var 9 år på det tidspunkt... og en meget mærkelig kat der godt ku være lidt voldsom så havde den nok ik alligevel da vi fik børn hvis tingene havde været anderledes..

Anmeld

23. marts 2009

Stumpen

Fines mor skriver:

Jeg fik kat inden jeg fik børn, men det ville ikke afholde mig i at få en imens jeg havde børn...

Enig!!

Anmeld

23. marts 2009

charlottekri

Diana/Claus skriver:

før jeg fik barn den ene er 5 og den anden er 3 og skal have en mere så snart jeg finder den rigtige. købte os hun da jeg var 4 måneder henne i graviditeten og det det bedste køb jeg har gjort.

hvor er de dejlige diana!!!

Anmeld

23. marts 2009

Diana...

charlottekri skriver:

hvor er de dejlige diana!!!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.