Balderson skriver:
Vi havde katte inden vi fik vores guldklump.. Katten er faktisk Christian Julius bedste ven. Den finder sig i alt, hvad han gør ved den og elsker at blive nusset af ham osv..
I forhold til at vi også har 2 hunde, så er det helt klart katten Christian Julius fortrækker....
Synes bestemt at dyr og børn hænger sammen og vi vil altid have dyr i vores hjem...
Kender mange som har børn, men ingen dyr og det er jo deres valg.. Men kan se at de børn ikke altid ved hvordan de skal behandle et dyr... Et dyr er jo ikke det samme som en teddybamse man bare kræmmer hårdt...
Jeg vil helt klart give dig ret!! jeg mener også at det kun kan være sundt for børn at lære at omgås dyr og gerne fra helt små, for min datter på 14 mdr har da allerede lært at man skal ae vores hunde... og ser nogle gange nogle børn der direkte slår dyrene og hiver i dem fordi de simpelthen ikke ved hvordan de skal opføre sig overfor dem...
Derudover synes jeg (med fare for nedslagtning

) at alt det allergi pjat kører lidt for langt ud i hampen... ja selvfølgelig er der masser af hår osv, men bare fordi de ser en kat eller en hund får de altså ikke allergi med det samme (har bare hørt om nogle forældre der ikke vil lade deres børn næsten komme i nærheden af dyr, for hvis de nu får allergi...) SElvfølgelig kan man være uheldig at ungerne udvikler allergi, men jeg mener at man bør tage chancen for ungernes skyld og anskaffe sig et dyr, for så er der jo også altid en legekammerat til puslingen

Men det er selvfølgelig bare min mening

(og undskyld hvis det er lidt rodet, er stadig ikke vågen

)
Anmeld