vægt undervejs i graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Nattøs

Kay skriver:

hihi det kan jeg godt forstå

så nyd du bare din lille mave ind til den bliver større for vægten følger ikke altid med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Kay

Nattøs skriver:

så nyd du bare din lille mave ind til den bliver større for vægten følger ikke altid med

nej det er jo det... sys allerede den er ret stor... i altfald i forhold til andre der er lige så langt eller længere

Anmeld

19. februar 2012

pemiro

Kay skriver:

jamen det var lige sådan en jeg ledte efter.... jeg skal minimum havde taget  0,39 kg. på men har tabt 5 i alt... hmmm

Jeg prøvede også lige

Jeg må minimum ta 9 kg på og maksimum 11 kg. Jeg tror jeg overstiger haha.. Ellers skal jeg da ikke ta yderligere kg på udover hvad bebses vægt bliver..

Hmmm

Anmeld

19. februar 2012

Kay

pemiro skriver:

Jeg prøvede også lige

Jeg må minimum ta 9 kg på og maksimum 11 kg. Jeg tror jeg overstiger haha.. Ellers skal jeg da ikke ta yderligere kg på udover hvad bebses vægt bliver..

Hmmm

ja det holder ik helt... tror ikke man skal tage det som andet end en rettesnor... som man kan holde øje med ikke at skride for langt væk fra

Anmeld

19. februar 2012

pemiro

Kay skriver:

ja det holder ik helt... tror ikke man skal tage det som andet end en rettesnor... som man kan holde øje med ikke at skride for langt væk fra

Ja lige præcis.. Har ca et kg for meget på lige nu i forhold til maks. Så det er egentlig okay.. Så skal jeg bare ikke tage yderligere på udover hans vægt haha.. Tvivler

Anmeld

19. februar 2012

Kay

pemiro skriver:

Ja lige præcis.. Har ca et kg for meget på lige nu i forhold til maks. Så det er egentlig okay.. Så skal jeg bare ikke tage yderligere på udover hans vægt haha.. Tvivler

haha det er altid let at sige

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

er der nogle der ved hvor jeg kan finde nogt om det???

jeg har kun kunne finde frem til hvad det bør være i slutningen men ikke undervejs...

jeg vil jo helst ikke tage for meget på da jeg lige har tabt en masse

det ser det heller ikke ud til på nuværende tidspunkt... da min normal vægt er lige under 80 kg.

da jeg blev gravid vejede jeg 87 kg. (har vejet meget tæt på 120 kg.)

da jeg var 9+ vejede jeg 86 kg.

14+2 hos (og i dag 15+3) vejer jeg 82 kg.

men hvad bør baby og alt omkring baby veje nu? kan kun finde hvad baby skal veje... men ikke hvad moderkage og ekstre bold og alt det der bør veje nu??? og undervejs??

Det er jo meget individuelt, men 10-15 kg siger min jordmoder er til at forsvare

Mit bedste råd må være at styre sig og spise normalt så længe man kan styre det, da jeg var i uge 34 havde jeg tager 5 kg på men til sidst hvor vand kommer, kan man stor set intet stille op udover at være aktiv, men de sidste 6 uger er det gået stærkt 

Men som lægen sagde dem der ryger hurtigt på til sidst plejer også at ryge hurtigt.

Tror man skal passe lidt på med at komme alt ind i et skema vi er alle forskellige også af kropsbygning

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Lollo1987 skriver:

Det er jo meget individuelt, men 10-15 kg siger min jordmoder er til at forsvare

Mit bedste råd må være at styre sig og spise normalt så længe man kan styre det, da jeg var i uge 34 havde jeg tager 5 kg på men til sidst hvor vand kommer, kan man stor set intet stille op udover at være aktiv, men de sidste 6 uger er det gået stærkt 

Men som lægen sagde dem der ryger hurtigt på til sidst plejer også at ryge hurtigt.

Tror man skal passe lidt på med at komme alt ind i et skema vi er alle forskellige også af kropsbygning

helt rigtigt vi er alle forskellige... og man kan ikke sætte alt i skema... men som jeg skrev søgte jeg det også som en rette snor... der er intet problem endnu...

og har ingen intention om ikke at fortsætte med at spise sundt som jeg gjorde før... men ville bare være sjovt at kunne følge med om det går helt skævt så man kan nå at lave om på nogle ting...

for så tit kommer man jo ikke til Læge og JM at de kan "hjælpe"/give råd i "god tid" hvis du forstår?

Anmeld

20. februar 2012

Nattøs

Kay skriver:

nej det er jo det... sys allerede den er ret stor... i altfald i forhold til andre der er lige så langt eller længere

Er du ikke ene om smiler men heldigvis er det kunmaven og ikke vægten der vokser-) 

Anmeld

20. februar 2012

Kay

Nattøs skriver:

Er du ikke ene om smiler men heldigvis er det kunmaven og ikke vægten der vokser-) 

jeps også her... endnu da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.