vægt undervejs i graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.791 visninger
40 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2012

Kay

er der nogle der ved hvor jeg kan finde nogt om det???

jeg har kun kunne finde frem til hvad det bør være i slutningen men ikke undervejs...

jeg vil jo helst ikke tage for meget på da jeg lige har tabt en masse

det ser det heller ikke ud til på nuværende tidspunkt... da min normal vægt er lige under 80 kg.

da jeg blev gravid vejede jeg 87 kg. (har vejet meget tæt på 120 kg.)

da jeg var 9+ vejede jeg 86 kg.

14+2 hos (og i dag 15+3) vejer jeg 82 kg.

men hvad bør baby og alt omkring baby veje nu? kan kun finde hvad baby skal veje... men ikke hvad moderkage og ekstre bold og alt det der bør veje nu??? og undervejs??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Kay

ingen der ved det???

Anmeld

17. februar 2012

Guldimaven

Står det ikke i biblen fra lægen af?? Det mener jeg da jeg læste der i? 

Anmeld

17. februar 2012

An&Jo

ved faktisk ikke hvad det vejer allerede nu.. tror ikke de som sådan har sat en vægt på det så tidligt??

Anmeld

17. februar 2012

Kay

Guldimaven skriver:

Står det ikke i biblen fra lægen af?? Det mener jeg da jeg læste der i? 

hvis det er den samme bog vi har så kan jeg ik finde det... kan kun finde der hvor  der står hvad det hele skal veje når man er højgravid...

Anmeld

17. februar 2012

L&V

Kay skriver:

jeg har kun kunne finde frem til hvad det bør være i slutningen men ikke undervejs...

det ser det heller ikke ud til på nuværende tidspunkt... da min normal vægt er lige under 80 kg.

men hvad bør baby og alt omkring baby veje nu? kan kun finde hvad baby skal veje... men ikke hvad moderkage og ekstre bold og alt det der bør veje nu??? og undervejs??

Desværre ved kun det der med at en graviditet vejer omkring 11kg til slut med det hele

Anmeld

17. februar 2012

Kay

An&Jo skriver:

ved faktisk ikke hvad det vejer allerede nu.. tror ikke de som sådan har sat en vægt på det så tidligt??

tænker bare at de må de da næsten havde når de skrive alle stæder at man skal passe på ik at tage for meget på undervejs... men hvordan dælen skal man vide hvad der er meget at tage på hvornår... er godt klar over at hvis man i uge 20 har taget 15 kg. på så er det skidt... men det er jo ik til at holde øje med hvis man ikke kender "normal" vægtstigningen gradvist?

Anmeld

17. februar 2012

MSM

Kay skriver:

http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm

Her kan du se hvad din egen vægt "bør" være..

Dejligt at have lidt at forholde sig til Håber du kan bruge det..

Anmeld

17. februar 2012

Kay

MSM skriver:

http://www.indiacurry.com/women/pregcalc.htm

Her kan du se hvad din egen vægt "bør" være..

Dejligt at have lidt at forholde sig til Håber du kan bruge det..

jamen det var lige sådan en jeg ledte efter.... jeg skal minimum havde taget  0,39 kg. på men har tabt 5 i alt... hmmm

Anmeld

17. februar 2012

An&Jo

Kay skriver:

tænker bare at de må de da næsten havde når de skrive alle stæder at man skal passe på ik at tage for meget på undervejs... men hvordan dælen skal man vide hvad der er meget at tage på hvornår... er godt klar over at hvis man i uge 20 har taget 15 kg. på så er det skidt... men det er jo ik til at holde øje med hvis man ikke kender "normal" vægtstigningen gradvist?

nej det er rigtigt.. jeg selv er ret nervøs for vægten den her gang.. på lægens papirer står der at jeg allerede har taget 2,5kg på, men det var eftermiddagsvægt og med tøj og sko på, så gik på vægten herhjemme om morgenen dagen efter, og der sagde den +1,3 kg..

men det er os meget taget i betragtning af at jeg på det tidspunkt kun var 8+4..
har så os kun haft lyst til junk, og nu kommer lysten til frugt og normal mad, så satser på at jeg ikke øger vægten mere lige nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.