Det er altid en stor omvæltning at skulle være forældre, man vil så gerne kunne forberede sig til det yderste, men i sidste ende er det først når man står med det lille barn at de rigtige følelser kommer. Din kæreste oplever slet ikke det samme som dig, så det kan være svært for ham at forstå dig. Det er jo dig der har det lille liv inde i, ikke ham, og det sætter også rigtig mange følelser på spil hos dig. Dine hormoner forandere sig rigtig meget, og det vil de gøre resten af graviditeten..... Din kæreste er ung og vil nok først forstå når han står mede den lille guldklump i armen hvor stort det er. jeg havde samme alder som dig da jeg første gang blev gravid, og min kæreste 20 år, han var nærmest ligeglad i hele graviditeten, og det var faktisk hådt, fordi som du selv skriver, man er så spændt og kan slet ikke vente... men da han så fik hans søn i armene, blev han jo helt blød i knæene... så lad din kæreste få det pusetrum han evt behøver, men forklar ham også at når barnet er kommet til verden kan man ikke være egoistisk og kun tænke på sig selv og det man/han har lyst til. Et barn kræver alt af sine forældre og det er rigtig vigtigt at i er der for hinanden og hjælpes af med mange ting.
Hvor langt er du henne?
Men bare hele tiden husk på at mændene ikke helt kan forstå os, fordi de ikke selv bære barnet i maven, så vi kvinder ham mange gange så meget vi tænker på og ja, det tænker de slet ikke på. 
men held og lykke med det hele. og tillykke med graviditeten.
Klem
Anmeld