Glad eller ikke glad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

EKBJ

LaerkeEmilie skriver:

For et par uger siden, fandt min kæreste og jeg ud af at vi venter barn. Det kom som en mega overraskelse og i første omgang ville vi ikke beholde det, men eftersom chokket var faldet blev vi mere bevidste .. troede jeg. Min Kæreste gav flere gange udtryk for at han gerne ville beholde det, og før jeg blev gravid snakkede han nærmest ikke om andet..Men nu føler jeg næsten en forsvunden kuglepind gør ham gladere end tanken om vores baby. Jeg kan ikke vente, jeg glæder mig simpelthen SÅ meget, og det gør ondt at jeg ikke føler det er gensidigt. Er det bare mig som skal give ham lidt plads, eller hvordan tackles det? Det skal dog siges at min kæreste er ret ung, og det måske er forældrenes reaktion som trygger? Help :-)

Giv ham noget tid til at tænke over det og komme over chokket.. det kan godt tage noget tid (kender det fra min egen kæreste).. Tror han på et tidspunkt vil spørger rigtig meget ind til det og være ligeså glad og glæde sig ligeså meget som dig.. det kommer i hvert fald når fødslen nærmere sig (gjorde det her).. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

JH12

Det er en stor omvæltning at skulle være forældre, og der kommer MANGE tanker om, det nu er det rigtige..
Jeg kan se din kæreste er rimelig ung, og det kan være han er endnu ikke er helt klar, efter at have tænkt over det..

Men det kan godt ske han først skal have noget tid, og vende sig til tanken..  
Men jeg ønkser jer ihvertfald al mulig held og lykke, også håber jeg han bliver klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.