Hvad så nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Princesspigen

med hensyn til at måle maven, holde øje med vægten osv, er det noget jeg selv skal og evt hvornår ? eller er det noget lægen gør ? skal først til undersøgelse i 9 graviditets uge og ved ikke hvornår jeg skal forvente at maven og vægten stiger/vokser ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Princesspigen

jeg har også en ret sød tand, er MEGET glad for søde sager, skal det begrænset så jeg sikre mig der ikke kommer en lille med sukker-abstinenser ?  hvis det da kan lade sig gøre med sukker-abstinenser

Anmeld

18. februar 2012

Tanjadamgaard

Princesspigen skriver:

med hensyn til at måle maven, holde øje med vægten osv, er det noget jeg selv skal og evt hvornår ? eller er det noget lægen gør ? skal først til undersøgelse i 9 graviditets uge og ved ikke hvornår jeg skal forvente at maven og vægten stiger/vokser ? ? ?

Lægen / JM vejer dig og notere det i din VJ, når du er til konsulation. Men jeg er i uge 13+3 og er kun blevet vejet én gang, så tror det er noget de går mere op i når man kommer lidt længere hen i graviditeten.

Men min kæreste og jeg, har taget mave billeder siden vi fandt ud af jeg var gravid, det er nu sjovt at have og vi kan selv følge med i hvordan min mave vokser  

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

okay, hvis lægen ikke går så meget op i det som ejg gerne ville, begynder jeg nok selv at måle, veje og tage billeder, syndes det er lidt sjovt at have

desværre har min mor ikke særlig meget vra jeg var lille af billeder, tøj osv da det meste gik tabt i en brand da jeg var 7.. men lidt billeder af mig som spæd har hun da og syndes dte er lidt sjovt at se

Anmeld

18. februar 2012

Mettefpigen

TILLYKKE!

Haha jaa... Det vigtigste jeg vil sige er at du skal passe på ikk at overbelaste dig selv, det er rigtig vigtigt... Jeg knoklede så meget at jeg var tæt på at miste bassen.....

Anmeld

18. februar 2012

Mettefpigen

Princesspigen skriver:

Jep de plejer ikk at veje dig... Det er jeg også kun blevet til den første samtale... Og mht til maven så er det meget forskelligt hvornår og hvor meget den vokser.. Vi kunne først se noget da jeg var ca 12 uger henne... Men jaa som de andre siger ta nogle mavebilleder engang imellem både med tøj på og en bar mave  

Det er sjovt at gemme og kigge på eller sætte i en ramme eller hvad man har lyst til

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

det vil jeg gøre tror jeg men ved ikke om 6 uge er for tideligt med mave billeder ?

Anmeld

18. februar 2012

ESV

Princesspigen skriver:

hvor stor er sansynligheden for der sker noget når man skifter kattebakker ?

kæresten og jeg har til samme 3 katte, den ene i huset sammen med kæresten og de 2 med mig i lejligheden, så det kan ikke helt undgås desværre..

men jeg har jo ingen direkte kontakt.. brugr en skovl, en pose og sørger for ikke at stå med hoved ind over og gør den også ekstrem ren når den bliver skiftet så der så vidt muligt ingen bakterier er i..

Du kan få taget en blodprøve hos lægen der viser om du skal være forsigtig med kattebakken. Hvis du allerede har været smittet burde der ikke være noget at være nervøs over

Anmeld

18. februar 2012

JJH

Princesspigen skriver:

hvornår offnetlig gør man ?

pt er det kun mig og kæresnten der ved det..

det er mens tanken om min søster og min kusine også, de nåede begge at offenetliggøre det for bagefter at fortælle at det ene barn var dødt og det andet med hjertefejl så der sku laves abort..

sku nået gå galt så vil jeg godt vente med at fortælle til det er sikkert, men hvornår er det ? ?

Man siger 1 trimester (indtil uge 13.) er der der er størst risiko for abort og der er du også blevet scannet første gang, så der burde de største fejl være fundet. mange venter til efter 1. scanning med at offentliggøre det. vi kunne dog ikke vente, så vi fortalte det i uge 10.

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

okay tak.. vente til efter første scanning og så når jeg alligevel skal have taget blodprøver i 9 uge beder jeg om de os tester den med katte bakterien

hold op hvor bliver jeg klog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.