Skal vi følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

PludderLady

Anonym skriver:

Du må rigtig gerne være med - der er plads til aaaaaaalle de skrukke kvinder, der måtte gemme sig herinde..

Hvad mener du med, at det må være svært at gå igennem, hvis det skal være hemmeligt? 

Jeg mente bare, at det er mange tanker, følelser og idéer man sidder med alene, når omgangskredsen ikke lige skal vide noget. - Men der kan jo selvfølgelig også være stor forskel på, hvad vi mener med "hemmeligt for omgangskredsen"... Nogen deler det måske med sin mor, søster, tætteste veninder osv, og så er der sådan nogen som mig som SLET ikke siger det til nogen (selvfølgelig udover manden). PUUUUUH 

for at vi alle få nogle fantastiske forløb og smertefrie PB'er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Anonym trådstarter

PludderLady skriver:

Jeg mente bare, at det er mange tanker, følelser og idéer man sidder med alene, når omgangskredsen ikke lige skal vide noget. - Men der kan jo selvfølgelig også være stor forskel på, hvad vi mener med "hemmeligt for omgangskredsen"... Nogen deler det måske med sin mor, søster, tætteste veninder osv, og så er der sådan nogen som mig som SLET ikke siger det til nogen (selvfølgelig udover manden). PUUUUUH 

for at vi alle få nogle fantastiske forløb og smertefrie PB'er

Så har vi det lige hemmeligt, her er det også kun manden og så enkelte kvinder herinde fra, der ved besked..

Anmeld

8. april 2012

mini-musling

Puuha, jeg er sent ude kan jeg se. Mig og min kære mand har prøvet i 6 mdr nu uden held, vil da rigtig gerne snakke med nogle skønne piger..

Anmeld

8. april 2012

FogL

Jeg er skam skruk Men da jeg liiiige fødte for under 2 mdr siden, planlægger vi ikke PB før tidlidst slutningen af året.. Det er i hvert fald planen, men nu må vi se hvad der sker

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

Puuha, jeg er sent ude kan jeg se. Mig og min kære mand har prøvet i 6 mdr nu uden held, vil da rigtig gerne snakke med nogle skønne piger..

Jeg vil da gerne snakke med dig.  Smider gerne en PB, hvis du er interesseret?

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Jeg er skam skruk Men da jeg liiiige fødte for under 2 mdr siden, planlægger vi ikke PB før tidlidst slutningen af året.. Det er i hvert fald planen, men nu må vi se hvad der sker

Aarg, det er vist lige hurtigt nok!

Anmeld

8. april 2012

FogL

Anonym skriver:

Aarg, det er vist lige hurtigt nok!

Hvad er hurtigt nok? 

Anmeld

8. april 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Hvad er hurtigt nok? 

At få nummer to allerede Forstår godt i prøver at strække den lige lidt endnu..

Anmeld

8. april 2012

FogL

Anonym skriver:

At få nummer to allerede Forstår godt i prøver at strække den lige lidt endnu..

Hehe ja, det ville være underligt at få en mere nu, for mig.. 

Anmeld

30. april 2012

LouiseK90

Sagde du skruk - JA TAK! Skriv gerne til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.