Skal vi følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

mc90

Hej med dig.

Jeg står i samme situation som dig, dog er PB allerede påbegyndt for 2 mrd siden..

Har du lyst, ja så skriver du bare :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Anonym trådstarter

mc90 skriver:

Hej med dig.

Jeg står i samme situation som dig, dog er PB allerede påbegyndt for 2 mrd siden..

Har du lyst, ja så skriver du bare :-)

Pb på vej til dig (:

Anmeld

17. februar 2012

FrkZier

nu kan jeg se der allerede er en masse der har skrevet, men hvis du stadig føler for at snakke med en, så er jeg næsten samme sted som dig, du kan altid skrive hvis det er er

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

nu kan jeg se der allerede er en masse der har skrevet, men hvis du stadig føler for at snakke med en, så er jeg næsten samme sted som dig, du kan altid skrive hvis det er er

Det er altid dejligt at møde søde piger herinde - og det er jo ikke alle man klikker lige godt med, så det er da kun dejligt, at der er så mange der er samme sted i livet og som er interesserede i at lære mig at kende (på trods af, at I ikke ved, hvem jeg er).. Jeg sender dig en pb (:

Anmeld

18. februar 2012

PludderLady

Jeg er måske også liiiige lidt sent på den, på din awesome tråd?? - Jeg vil OSS' VÆRE MÆÆÆD! 

Puuuh det er noget underligt noget at gå gennem alene, når det også skal være hemmeligt!! 

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

PludderLady skriver:

Jeg er måske også liiiige lidt sent på den, på din awesome tråd?? - Jeg vil OSS' VÆRE MÆÆÆD! 

Puuuh det er noget underligt noget at gå gennem alene, når det også skal være hemmeligt!! 

Du må rigtig gerne være med - der er plads til aaaaaaalle de skrukke kvinder, der måtte gemme sig herinde..

Hvad mener du med, at det må være svært at gå igennem, hvis det skal være hemmeligt? 

Anmeld

18. februar 2012

grinny

Vi har været igang lææææææææænge!! Men holder det også hemmeligt for omgangskredsen + familien, så skriv gerne. 

Det er altid rart at kunne snakke med nogen om det

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Vi har været igang lææææææææænge!! Men holder det også hemmeligt for omgangskredsen + familien, så skriv gerne. 

Det er altid rart at kunne snakke med nogen om det

En pb er på vej til dig (:

Anmeld

18. februar 2012

TWT

Anonym skriver:

Du må rigtig gerne være med - der er plads til aaaaaaalle de skrukke kvinder, der måtte gemme sig herinde..

Hvad mener du med, at det må være svært at gå igennem, hvis det skal være hemmeligt? 

Jeg vil også være med dog er PB allerede igang her. Men det har det været længe, uden der er sket noget. 

Vi holder det også hemmeligt, og som du selv skriver, er det derfor jeg ikke har nogle informationer om og kæresten herinde

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil også være med dog er PB allerede igang her. Men det har det været længe, uden der er sket noget. 

Vi holder det også hemmeligt, og som du selv skriver, er det derfor jeg ikke har nogle informationer om og kæresten herinde

I så fald ønsker jeg dig velkommen i min lille skrukhedsgruppe, og sender samtidig babystøv og krydsede fingre for, at jeres ønskebaby snart er på vej til jer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.