Flash jeres pusletasker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

M&M's Mor

engodmor skriver:

Ej hvor er den fed  hvor har du købt den?

har sat link ind lidt længere oppe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

EnGodMor

har sat link ind lidt længere oppe...

Ja det har jeg lige fundet ud af  super fed taske kombi ...

Kan børnene så godt ha fødderne på stol sædet til lidt støtte??

Eller har de kun mulighed for at fødderne skal dingle frit og ingen støtte ha?

Anmeld

17. februar 2012

M&M's Mor

engodmor skriver:

Ja det har jeg lige fundet ud af  super fed taske kombi ...

Kan børnene så godt ha fødderne på stol sædet til lidt støtte??

Eller har de kun mulighed for at fødderne skal dingle frit og ingen støtte ha?

vil sige det kommer helt an på de forskellige stole...de er jo ikke lige store i sæderne så nogen får de den fødstøtte på og andre gør de ikke...håber det gav mening...

Anmeld

17. februar 2012

EnGodMor

M&M's Mor skriver:

vil sige det kommer helt an på de forskellige stole...de er jo ikke lige store i sæderne så nogen får de den fødstøtte på og andre gør de ikke...håber det gav mening...

hehehehehe ja der sov jeg i timen  det kunne jeg jo faktisk ha sagt mig selv  men jo det ga mening

Anmeld

17. februar 2012

M&M's Mor

engodmor skriver:

hehehehehe ja der sov jeg i timen  det kunne jeg jo faktisk ha sagt mig selv  men jo det ga mening

he he det er jo også sent efterhånden... men godt det var til at forstå...er jo ikke altid lige let at forklare på en skærm...

Anmeld

25. februar 2012

nillemusen

Min er fra Bywillie. Det er både en taske og underlag. Jeg putter den i min egen taske, for jeg hader at gå rundt med 2 store kufferter:-)

Jeg har vedhæftet billede af min taske, som jeg også har snuppet fra nettet. Jeg har lagt billeder ud af den, hvor den er set forfra og indeni.

Det er sjovt at se alle de forskellige pusletasler:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2012

Palaja

Flodkilling skriver:

Jeg har også lige lånt et billed fra nettet. Da jeg ikke vil gå ind i den sovende løves hule

Men havde en i en masse farver, men manden ville ikke gå med den, så fik købt denne her. 

Den er så stor at jeg aldrig skal have weekend taske med til min datter hehe

Fantastisk pusletaske, har den også. Min er bare postkassefarvet 

Anmeld

1. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Flodkilling skriver:

Jeg har også lige lånt et billed fra nettet. Da jeg ikke vil gå ind i den sovende løves hule

Men havde en i en masse farver, men manden ville ikke gå med den, så fik købt denne her. 

Den er så stor at jeg aldrig skal have weekend taske med til min datter hehe

Jeg bliver da lige nød til at høre hvor du har fået denne her hernne?? Den er rigtig fin..

Anmeld

1. marts 2012

gonefishing

DET Poulsen skriver:

Jeg bliver da lige nød til at høre hvor du har fået denne her hernne?? Den er rigtig fin..

Den kan fås rigtig mange steder på nettet ved jeg, jeg fandt den i en butik der skulle lukke ned. Husker ikke lige hvad den hed.

Anmeld

1. marts 2012

Chevro

Er helt sikker på at jeg skal have en fra ByStroom! - har været derude og se alle modellerne, og det sværeste er at vælge hvilken! En almindelig pusletaske til barnevognen, koster 600-700,- og ByStroom koster omkring 800,- og dem kan man bruge bagefter som almindelige tasker, da de er så fede og super rummelige. En almindelig til barnevognen ville jeg jo aldrig gå med!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.