Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flodkilling skriver: Jeg ville nemlig også bare have den, men havde sat mig for jeg ikke ville give mere end 500 kr. Jeg googlede tasken og "tilbud" hver dag indtil jeg fandt et sted der havde ophørs tilbud, og der var den så, helt ny. Men jeg fandt et lille slid mærke under den på 1 cm, og så fik jeg den til 350 kr. Det kan betale sig til tider at prutte... altså med prisen
Jeg ville nemlig også bare have den, men havde sat mig for jeg ikke ville give mere end 500 kr.
Jeg googlede tasken og "tilbud" hver dag indtil jeg fandt et sted der havde ophørs tilbud, og der var den så, helt ny. Men jeg fandt et lille slid mærke under den på 1 cm, og så fik jeg den til 350 kr. Det kan betale sig til tider at prutte... altså med prisen
Jeg kigger meget på dba og trendsales
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldimaven skriver: Jeg fik denne af min kæreste på valentins dag. Den er også fra bystroom.
Jeg fik denne af min kæreste på valentins dag. Den er også fra bystroom.
Waaaaauuuw den er fed
twinboys skriver: Waaaaauuuw den er fed
Tusind tak, er også selv helt vildt med dem fra bystroom.. Og så kan de bare rumme helt vildt meget!
Jeg har en Storksak
Min kommer til at ligne den på billedet! bare uden bjørnehovedet og med mørkere stof og ugler på... Har en veninde der er ved at sy den!! weeee!!
Jeg har denne fra Fuzzies - jeg har dog tyvstjålet billedet fra nettet
Babymor2010 skriver: Jeg har denne fra Fuzzies - jeg har dog tyvstjålet billedet fra nettet
hvor har du købt den??
Kay skriver: hvor har du købt den??
Jeg købte den på nettet
Jeg købte den på Notanshop.dk, men jeg kan se at man også kan købe den hos Fuzzies selv http://fuzzies.dk/produkter/8-pusletasker/
Babymor2010 skriver: Jeg købte den på nettet Jeg købte den på Notanshop.dk, men jeg kan se at man også kan købe den hos Fuzzies selv http://fuzzies.dk/produkter/8-pusletasker/
tak
Jeg har denne - Gaia og ko, carry all
Personlig synes jeg jo, at den er rigtig lækker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128