Flash jeres pusletasker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

butterflyPhoto

twinboys skriver:

Lad mig se jeres pusletasker...

Denne her bruger jeg i mit arbejde Dagplejen-Naturbørn, billedet dog lånt da jeg ikke er hjemme...

Min Oillily pusletaske... ELSKER den, men kæresten er lidt lunken ved den. Den har dog gået i over 1 år nu men sikkert kun fordi vi fik en pige. Ku forestille mig at han nedlægger veto ved den hvis vi får en dreng næste gang.

Den kostede 1199,- i december 2010 hvor jeg skrev den på min ønskeseddel.. fandt den i en butik i midten af januar 2011 til 599,- og ku sq ikke lade være med at købe den!

Laura kom til verden 30 Januar 

Billedet er taget herhjemme i stuen samme dag som jeg kom hjem med den 

Hilsen Christina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

M&M's Mor

Vi har denne som ikke har det fedeste udseende men der er indbygget stol i så man er fri for at slæbe en masse med når man skal på besøg...

Anmeld

15. februar 2012

butterflyPhoto

butterflyPhoto skriver:

Min Oillily pusletaske... ELSKER den, men kæresten er lidt lunken ved den. Den har dog gået i over 1 år nu men sikkert kun fordi vi fik en pige. Ku forestille mig at han nedlægger veto ved den hvis vi får en dreng næste gang.

Den kostede 1199,- i december 2010 hvor jeg skrev den på min ønskeseddel.. fandt den i en butik i midten af januar 2011 til 599,- og ku sq ikke lade være med at købe den!

Laura kom til verden 30 Januar 

Billedet er taget herhjemme i stuen samme dag som jeg kom hjem med den 

Hilsen Christina

hmm synes ikke rigtig farvene er så gode på billedet.. de er anderledes når jeg åbner billedet på min egen skærm. De er kraftigere i farven og en anelse mere gullige.. MEGET flottere i virkeligheden

Anmeld

16. februar 2012

twinboys

M&M's Mor skriver:

Vi har denne som ikke har det fedeste udseende men der er indbygget stol i så man er fri for at slæbe en masse med når man skal på besøg...

Hold fast hvor smart det er ikke set før...

Anmeld

16. februar 2012

Nettemor

M&M's Mor skriver:

Det var dælme smart. Hvad hedder den og hvor har du købt den?

Anmeld

16. februar 2012

Troldemommi

Det er denne model vi har, men farven er mørkegrøn, den kunne jeg så ikke lige finde på nettet, og jeg hader denne taske :-( er så træt af vores

Anmeld

16. februar 2012

vitapigen

Vi har denne fra Bystroom og er SÅ glad for den

ByStroom 'Anly' pusletaske

Anmeld

16. februar 2012

M&M's Mor

nettemor skriver:

Det var dælme smart. Hvad hedder den og hvor har du købt den?

den er købt på følgende side...

www.uniquekids.dk

Anmeld

16. februar 2012

Ka+Ma=Be

twinboys skriver:

Lad mig se jeres pusletasker...

Denne her bruger jeg i mit arbejde Dagplejen-Naturbørn, billedet dog lånt da jeg ikke er hjemme...

Jeg har denne skønne sag! En Storksak Elizabeth 

Anmeld

17. februar 2012

EnGodMor

M&M's Mor skriver:

Ej hvor er den fed  hvor har du købt den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.