Pernille08 skriver:
Hvis Jeg var dog (er jeg ikk) men så havde jeg lavede en opsparing fra nu af og lagt penge til side hver månede indtil du har født på den nåde kan u allerede nu spare lidt op i stedet for at købe ting nu .
Det ture jeg ikk .
Men penge er ho skønne at have stående til den dag i har 2 streger .

spar pengene OP og lad være med at købe noget nu.
Der er så stor risiko for at noget "går galt". Der er dælme lang tid til I overhovedet kan komme i gang - ikke fordi jeg vil strø salt i såret. Kan godt se, du er MEGA skruk!
MEN så går du og køber alt det...I bliver måske uvenner, går hver til sit, én bliver måske syg, du består måske ikke din studentereksamen (bare teoretisk - altså alt kan ske), jeres livssituation ændres - kæresten mister sit job, I har ikke noget ordentligt sted at bo OG sidst men ikke mindst - I kan måske ikke blive gravide.
Helt ærligt, tror du ikke det hele ville blive lidt værre, hvis du så i en af disse tænkte situationer skulle gå/kunne gå og kigge på de babyting, du har købt.....
En anden ting, her fra mor-skrap, du vil være mor næsten før du har fået studenterhuen på. Hvordan har du tænkt dig at financiere dine "fine fornemmelser" om at jeres baby ikke skal have noget brugt, hvis du skal på understøttelse? Så skal du ihvertfald til at spare op - og have studenterjob ved siden af :-)
Bare mit indskud
Moms
Anmeld