Endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

mpr

Endelig har jeg fået et tidspunkt hvor jeg må smide p-pillerne og det bliver sommeren 2013 når jeg har fået min studenter hue  
Nu går jeg så bare og har en kæmpe lyst til at gå og købe lige så stille ind til det.. Altså se efter tilbud osv. Tror hvis jeg nævnte det for ham at han syntes jeg var tosset ^^ Men er så glad for han omsider er begyndt at snakke lidt om det Tænker også det ville være bedre at købe udstyr over tid i stedet for at man skal have det presset ind i bugetet i løbet af de 9 måneder :3 tænker man bruger penge nok der i forvejen? :3 Kan godt høre på mig selv at jeg prøver at finde en undskyldning for at få lov til at gå ud og købe baby ting nu ^^ Men syntes i det er åndsvagt eller kan jeg godt tillade mig at handle lidt i løbet af tiden ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

MLT

Personligt ville jeg ikke selv begynde at købe ting til et barn, som (måske) kommer om et år. Du ved jo ikke, om der går et par uger, måneder eller måske år, før I bliver gravide efter du har smidt p-pillerne.. Men hvis du selv føler for, at købe det nu, så gør du da bare det :-D På den anden side, så er det da dejligt at være på forkant ;-) 

Og hvor er det dejligt, at kæresten endelig er med på projekt baby  

Anmeld

15. februar 2012

mpr

Personligt ville jeg ikke selv begynde at købe ting til et barn, som (måske) kommer om et år. Du ved jo ikke, om der går et par uger, måneder eller måske år, før I bliver gravide efter du har smidt p-pillerne.. Men hvis du selv føler for, at købe det nu, så gør du da bare det :-D På den anden side, så er det da dejligt at være på forkant ;-) 

Og hvor er det dejligt, at kæresten endelig er med på projekt baby  

Nej det er rigtig, men igen. Tænker bare at for to på su så kan det måske virke uoverskueligt at skulle købe det hele ind i løbet af 9 måneder især fordi jeg er lidt fesen og ikke vil have noget brugt til mit første barn ^^ Så er helt høj på tanken om at gå ud og kigge på barnevogne, og vugger osv ^^

Og ja det er super dejligt Han havde ellers været tilbage holdende men så begyndte han selv at snakke om det her i søndags og nu har jeg så fået frit løb fra næste sommer :3

Anmeld

15. februar 2012

mortilnoahogmelina

Hvis Jeg var dog (er jeg ikk) men så havde jeg lavede en opsparing fra nu af og lagt penge til side hver månede indtil du har født på den nåde kan u allerede nu spare lidt op i stedet for at købe ting nu .
Det ture jeg ikk .
Men penge er ho skønne at have stående til den dag i har 2 streger .

Anmeld

15. februar 2012

Mor til Majbørn

nogle gange kan det stille lysten bare at købe et par små sko eller noget... det behøver jo ikke være det helt vilde....

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Chel1992 skriver:

Endelig har jeg fået et tidspunkt hvor jeg må smide p-pillerne og det bliver sommeren 2013 når jeg har fået min studenter hue  
Nu går jeg så bare og har en kæmpe lyst til at gå og købe lige så stille ind til det.. Altså se efter tilbud osv. Tror hvis jeg nævnte det for ham at han syntes jeg var tosset ^^ Men er så glad for han omsider er begyndt at snakke lidt om det Tænker også det ville være bedre at købe udstyr over tid i stedet for at man skal have det presset ind i bugetet i løbet af de 9 måneder :3 tænker man bruger penge nok der i forvejen? :3 Kan godt høre på mig selv at jeg prøver at finde en undskyldning for at få lov til at gå ud og købe baby ting nu ^^ Men syntes i det er åndsvagt eller kan jeg godt tillade mig at handle lidt i løbet af tiden ?

Altså jeg er som dig   Jeg har købt ting på udsalg ... Hihi ... Ifølge min hjerne kan jeg kun sige go for it 

Anmeld

15. februar 2012

Kay

jeg ville ikke begynde allerede hvis jeg var dig... 9 måneder er lang tid at købe ting i... og er lidt overtroisk med det med at købe udstyr før man er gravid...

desuden er der ingen der ved hvor længe der går når i først er i gang... jeg ville tilgengæld starte med at spare op nu...  

Anmeld

15. februar 2012

JH12

Jeg ville personligt vente med at købe ting ind til en kommende baby, til man var gravid - og kommet over de 12 "gylne" måneder.

Der kan jo nå at ske rigtig meget på næsten 1½ år.. i væreste tilfælde kunne dig og kæresten gå fra hinanden.. men det kunne også ske i ikke lige blev gravide de første stykke tid..

I stedet ville jeg begynde at lave en opsparing, så man havde pengene til når man blev gravid.. også ville glæden ved at købe tingene, helt sikkert også være større..

Men fedt kæresten har sagt hvornår han er klar til at skabe sig en familie..

Anmeld

15. februar 2012

Mariasbaby

Jeg kender alt for godt følelsen af ikke at kunne vente på dagen, hvor jeg har en baby i maven! Jeg vil personligt ikke købe større ting før graviditet, men må da indrømme, at jeg allerede har købt en smule netrualt babytøj, som jeg sommetider tager frem, når jeg føler at jeg slet ikke kan vente til babyen kommer

Anmeld

15. februar 2012

Savannah

Tillykke med planen Ved selv hvor rart det at have et standpunkt..

Personligt vil jeg indsamle oplysninger og spare op - Hvad nu hvis du køber en vugge og når barnet så er på vej finder ud af at det vil du faktisk ikke have alligevel?
Baby.dk er jo fantastisk til at finde ud af hvad man egentlig har brug for.. og hvad man bare ikke kan leve uden.. og hvad man sagtens kan leve uden.. Brug tiden på info og opsparing - Men det skader vist ikke at købe lidt ind

Mvh Caroline.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.