Ferie sydpå - hjælp søges..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2009

LotteN

Så er rejsen bestilt. Vi drager til tyrkiet - side på 5 stjernet hotel med all inclusive d. 25 april - 2. maj og hvor jeg bare glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2009

Cris

Har du bestilt rejsen i de danske hjemmesider? Og April er ikke så tosset, selv om vandet kan være lidt koldt endu, I ville har det meget hyggeligt, for der ikke sååååå mange turister på det tidspunkt God tur!!!!!

Anmeld

13. april 2009

LotteN

Cris skriver:

Har du bestilt rejsen i de danske hjemmesider? Og April er ikke så tosset, selv om vandet kan være lidt koldt endu, I ville har det meget hyggeligt, for der ikke sååååå mange turister på det tidspunkt God tur!!!!!

ja, vi endte med at bestille ved spies - kostede 4219 med mad på flyet og all inclusive på hotellet selvfølgelig.
Havde ellers fundet en til tyrkiet samme dato, ved suntours, til 3000 kr, men ville først lande i katrup kl 16 om søndagen og skal være til konfirmation kl 13 - så øvøv!

jA, VI håber også vejret bare er lidt med os, kigger hver dag på DMI og krydser fingre for temp. snart stier lidt

Anmeld

13. april 2009

Cris

Vejret bliver helt sikkert godt, det skal være godt! Vandet er måske ikke så varmt meeeen jeg tror, at det er varm nok til nogle sjove hoppe tur med babien, helt sikkert (jeg mener i stranden). I baby poolen er vandet helt sikkert varmt nok, der er ikke så meget vand i, og det kan nå at blive varmt, hvis solen skinner. Det bliver sjovt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.