Ferie sydpå - hjælp søges..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2009

LotteN

Kæresten har lige fået flere penge tilbage i skat, end hvad vi regnede med og vi vil derfor rejse en uges tid sydpå inden min barsel slutter.

Nogen der kender nogen billige steder - gerne med fuldpension og selvfølgelig svømmepool, da vi jo har lærke på 10 mdr.
nogen der kender til det med at rejse fra Hamburg?
eller rejseselskaber/priser i sverige, når nu den svenske kr er så billig.
håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

Fines mor

Hejsa

Hvis i kigger efter noget i Tyrkiet, Bulgarien, Tunesien, så får i noget til en billig penge.
Vi har før rejst med Sun Tours til et hotel i Tyrkiet med all inkl. for meget små penge. Så dem kan jeg godt anbefale at tage et kig på. Eks. også Bravo tours i Icmeler i Tyrkiet.
Hvis i vil rejse fra Hamburg, så på at se hos Berge Und Meer og fra Sverige solresor.se

Rigtig god tur.

Anmeld

22. marts 2009

Diana...

LotteN skriver:

Kæresten har lige fået flere penge tilbage i skat, end hvad vi regnede med og vi vil derfor rejse en uges tid sydpå inden min barsel slutter.

Nogen der kender nogen billige steder - gerne med fuldpension og selvfølgelig svømmepool, da vi jo har lærke på 10 mdr.
håber nogen kan hjælpe.

Åhh gad godt nok os ud og rejse men det må vente til næste år.

Anmeld

22. marts 2009

malou

LotteN skriver:

håber nogen kan hjælpe.

Klart ,book jeres rejse fra de svenske sider.... det er MEGET billigere.
Vi skal godtnok "kun" på et mini cruice til Oslo men jeg bookede på det svenske DFDS seaways og på samme rejse med alt det samme ekstra tilkøb, sparede jeg over 850 kr på NØJAGTIG SAMME REJSE, samme båd, samme kahyt.. ja alt!! Vi bor i Malmø og alt er virkelig bare meget billigere herovre..

prøv at søg på www.google.se under resor, der kan du finde ALT hvad hjertet begærer...

Rigtig god ferieknus Malou.

p.s. på www.valutapriser.dk kan du altid finde den aktuelle kurs i se.kr

Anmeld

22. marts 2009

fam.4xc

LotteN skriver:

håber nogen kan hjælpe.

Undersøg lige om du overhovedet må rejse ud hvis du er på barsels dagpenge..... eller er det rest ferie du holder hvor I rejser??

Og husk så det skal være godt ind i juni før poolen er varm nok til det lille pus...

Vi har været på Mallorca start juni og der var det slet ik varmt nok til at bade for de små, vi har været i Bulgarien midt juni og det var lidt bedre men ik vildt varmt i vandet.....

Ingen anbefalinger andet end at vælge et familie hotel der er som regel tænkt på alt det man med en lille har brug for

Anmeld

22. marts 2009

Miss BananaHammock

Vi sparede flere tusind kroner ved at flyve fra Hamburg til USA i efteråret. Men nu bor vi også i jylland, og skal man til kastrup, så koster det jo også en masse benzin og bro-penge.
Mine forældre flyver også altid fra Hamburg. Den eneste ulempe er at hvis man vælger en pakke løsning fra Hamburg, så kommer man ofte på hotel med tyskere og ikke danskere. Men hvis man er ligeglad med det, så vil jeg klart anbefale at flyve derfra. Jeg ved at mine forældre har brugt en side der hedder: http://www.flughafenpreise.de/

Knus Nena - der skal på forlænget weekend til London i næste uge, også for skattepengene.

Anmeld

22. marts 2009

Bastian

Må man bestille flybilleter gennem andre lande, hvis man rejser fra DK? Jeg undersøgte, da jeg besøgte min far i USA om vi kunne bestille gennem amerikanske sider, men det må man ikke...

Vi skal selv til Alanya til juni, og det har vi fået anbefalet. Vi rejser med Star Tours til Blue Village Flower Garden, og det ser lækkert ud. Det er ikke All Inklusiv, men du kan se oversigten over All Inklusiv steder på deres hjemmeside.

Anmeld

22. marts 2009

Balderson

fam.4xc skriver:

Undersøg lige om du overhovedet må rejse ud hvis du er på barsels dagpenge..... eller er det rest ferie du holder hvor I rejser??

Og husk så det skal være godt ind i juni før poolen er varm nok til det lille pus...

Vi har været på Mallorca start juni og der var det slet ik varmt nok til at bade for de små, vi har været i Bulgarien midt juni og det var lidt bedre men ik vildt varmt i vandet.....

Ingen anbefalinger andet end at vælge et familie hotel der er som regel tænkt på alt det man med en lille har brug for

Jeg har spurt om det samme, med om jeg må tage på ferie, når jeg har barsel og der fik jeg at vide, at man jo ikke står til rådighed som hvis man var ledig, så man måtte gerne tage på ferie...

Anmeld

22. marts 2009

Bastian

Bastian skriver:

Må man bestille flybilleter gennem andre lande, hvis man rejser fra DK? Jeg undersøgte, da jeg besøgte min far i USA om vi kunne bestille gennem amerikanske sider, men det må man ikke...

Vi skal selv til Alanya til juni, og det har vi fået anbefalet. Vi rejser med Star Tours til Blue Village Flower Garden, og det ser lækkert ud. Det er ikke All Inklusiv, men du kan se oversigten over All Inklusiv steder på deres hjemmeside.

Og linket kommet her:
http://www.startour.dk/Rejseudvalg/Vores-rejser/Charterferie/Saeson/Sommer-2009/All-Inclusive-hoteller/

Anmeld

22. marts 2009

LotteN

Balderson skriver:

Jeg har spurt om det samme, med om jeg må tage på ferie, når jeg har barsel og der fik jeg at vide, at man jo ikke står til rådighed som hvis man var ledig, så man måtte gerne tage på ferie...

jegf synes nu også jeg har hørt om flere der er taget afsted under barsel, så kunne helleri kke helt forstå det. men tak for svaret. så behøver jeg ikke selv og undersøge det.

d. 1. maj er jeg nemlig ledig, så vil derfor gerne afsted inden der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.