stadig over tid, men os stadig negativ test :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg kunne først teste positiv efter 16 dage .. så der kan være håb 

jeg er begyndt at tro mere og mere på den er der, men vil heller ikke sætte næsen efter for meget, for hader at blive så skuffet..

har fået nogen flere symptomer, men har ikke flere g.teste så må vente til på mandag... men har ihvertfald kvalme, og ømme og voksende bryster plus ubehag i underlivet... som jeg har haft hele tiden, det er bar i størr grad osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Nolle

Anonym skriver:

jeg er begyndt at tro mere og mere på den er der, men vil heller ikke sætte næsen efter for meget, for hader at blive så skuffet..

har fået nogen flere symptomer, men har ikke flere g.teste så må vente til på mandag... men har ihvertfald kvalme, og ømme og voksende bryster plus ubehag i underlivet

jeg hade OVERHOVDET ikke nogen symtomer, så det kan jo være  

held og lykke ;D 

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

schonert skriver:

jeg hade OVERHOVDET ikke nogen symtomer, så det kan jo være  

held og lykke ;D 

tusind tak :d

Anmeld

19. februar 2012

Enirt

Enirt skriver:

Jeg håber der er nogen der vil svare for står lidt i samme situation.

Er dog kun 3 dage over tid, men tester også negativt og stadig intet spor af mens smerter eller lign.

Jeg skal til læge her på fredag, er det for tidligt at få ham til at tjekke, altså selvfølgelig hvis menses stadig udebliver?

ØV ØV ØV...

Testede negativt hos lægen fredag, så gik og håbede da jeg stadig ikke havde fået det lørdag, men så i dag kom min mens 6 dage for sent

Havde bare lige håbet på at kunne give min oldemor allertiders 90 års fødselsdagsgave.

Så vi må jo forsøge videre.

Anmeld

19. februar 2012

Zafir

Enirt skriver:

ØV ØV ØV...

Testede negativt hos lægen fredag, så gik og håbede da jeg stadig ikke havde fået det lørdag, men så i dag kom min mens 6 dage for sent

Havde bare lige håbet på at kunne give min oldemor allertiders 90 års fødselsdagsgave.

Pis også havde gået og været SÅ nysgerrig. Håber I har en dejlig dag med de andre og krydser fingre for at der snart er bid.

Møzzer og kram

Anmeld

19. februar 2012

Enirt

Pis også havde gået og været SÅ nysgerrig. Håber I har en dejlig dag med de andre og krydser fingre for at der snart er bid.

Møzzer og kram

Det var jeg også troede den var der, er aldrig gået over tid før. Men yes nu skal jeg starte i virksomhedspraktik så kan det være der ikke bliver tænkt så meget over PB og så går naturen sin gang helt uden forstyrrelser fra psyken

Vi havde det rigtig hyggeligt Der blev bowlet til den helt store guld medalje

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Enirt skriver:

ØV ØV ØV...

øøøv hvor øv.. min er stadig forsinket men er tilgengæld begyndt at pletbløde så er spændt på hvad scanningen viser imorgen hos min læge.. håber lidt det ingen betydning har .. meeen har jo været igennem 6 spontane aborter i forvejen så tvivler desværre meget på det nu efter jeg er begyndt at bløde lidt ;/

Anmeld

19. februar 2012

Zafir

Enirt skriver:

Det var jeg også troede den var der, er aldrig gået over tid før. Men yes nu skal jeg starte i virksomhedspraktik så kan det være der ikke bliver tænkt så meget over PB og så går naturen sin gang helt uden forstyrrelser fra psyken

Vi havde det rigtig hyggeligt Der blev bowlet til den helt store guld medalje

Du kan jo måske godt have været en lille bitte smule gravid, som så ikke lige blev til noget alligevel.

Vi krydser fingre for næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.