stadig over tid, men os stadig negativ test :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Anonym trådstarter

hvor er det frusterende efterhånden. er 6 dage over tid og har stadig ingen mens smerter eller noget, tilgengæld er mine bryster mer og mer ømme..

forstår det ikke, har altid kunne teste positiv før tid, men nu.... nu kan jeg ikke engang skaffe en lille bitte lyserød streg på testen..

hvad skal jeg gøre nu ?? til lægen og have blodprøve eller hvordan ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Enirt

Anonym skriver:

hvor er det frusterende efterhånden. er 6 dage over tid og har stadig ingen mens smerter eller noget, tilgengæld er mine bryster mer og mer ømme..

forstår det ikke, har altid kunne teste positiv før tid, men nu.... nu kan jeg ikke engang skaffe en lille bitte lyserød streg på testen..

Jeg håber der er nogen der vil svare for står lidt i samme situation.

Er dog kun 3 dage over tid, men tester også negativt og stadig intet spor af mens smerter eller lign.

Jeg skal til læge her på fredag, er det for tidligt at få ham til at tjekke, altså selvfølgelig hvis menses stadig udebliver?

Anmeld

15. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

tror "bare" du skal have tålmodighed, jeg gik 1½-2 uger over tid før jeg kunne teste positiv

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

tror "bare" du skal have tålmodighed, jeg gik 1½-2 uger over tid før jeg kunne teste positiv

Hihi jeg er bare bygget til at være unormalt utålmodig..

men har fået tid til mandag hvor han scanner mig min læge også må vi se om han kan se noget ...

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Enirt skriver:

Jeg håber der er nogen der vil svare for står lidt i samme situation.

Er dog kun 3 dage over tid, men tester også negativt og stadig intet spor af mens smerter eller lign.

Jeg skal til læge her på fredag, er det for tidligt at få ham til at tjekke, altså selvfølgelig hvis menses stadig udebliver?

nej jeg vil ikke sige det er for tidligt..

altså nu har jeg haft ringet til min læge og fået en tid til scanning på mandag - de har desværre lukket imorgen og fredag med lidt ærgeligt - må bare håbe at mens's bliver væk..

Anmeld

15. februar 2012

Frk.Nissen

Jeg er gået 14 dage over tid. Og min viser også negativ.

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Frk.Jensen. skriver:

Jeg er gået 14 dage over tid. Og min viser også negativ.

åh det er virkelig bare ikke sjovt

Anmeld

15. februar 2012

Frk.Nissen

Anonym skriver:

åh det er virkelig bare ikke sjovt

Nej det er rigtig øv øv .

Anmeld

16. februar 2012

Enirt

Anonym skriver:

nej jeg vil ikke sige det er for tidligt..

altså nu har jeg haft ringet til min læge og fået en tid til scanning på mandag - de har desværre lukket imorgen og fredag med lidt ærgeligt - må bare håbe at mens's bliver væk..

Håber virkelig at lægen giver mig en god nyhed i morgen, har testet igen i dag og den er stadig negativ og har stadig ikke fået min mens

Er ved at blive virkelig frustreret over at have alle mulige graviditets tegn og udebleven mens men ingen positiv test.

Anmeld

16. februar 2012

Nolle

Anonym skriver:

jeg kunne først teste positiv efter 16 dage .. så der kan være håb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.