MelikkazMoar skriver:
er det forskelsbehandling det vi har gang i ?
Mikkel bor hos og hos sin mor, han har en 7/7 ordning. og det fungerer faktisk okay.. (bortset fra moderen nu pludselig vil have han helt, så vi kun skal have han hver 2weekend, mod vi før havde ham hverdag..)
men hun mener vi forskelbehandler vores børn? eller ihvertfald gerne vil gøre det .. Mikkel har en lillesøster, som bor her ved far og jeg. (som er mit første barn) hun er 8 mdr.
Jeg mener : at vi som familie, mor-far-Melikka sagtens kan tage ud og opleve ting uden mikkel er med.. da jeg ikke synes det bør være sådan at mikkel skal være med til alting. og at der kun sker noget her når han er her. jeg synes Melikka skal have oplevelser for sig selv, såvel som mikkel har oplevelser med sin mor som Melikka ikke er en del af..
Mikkels mor mener at på den måde forskelsbehandler vi vores børn? Synes i også det er det ? og vi så er helt forkert på den..
eller hvordan gør i det derhjemme ?
Ja, undskylde det er lidt rodet.. *mange tanker, kun 2 hænder*
Diana, Stolt Mor Til Melikka
øhh nej....for hvis hun mener i forskelsbehandler Mikkel så forskelsbehandler hun jo så Melikka!
Man kan ikke være med til alting, sådan er det jo altså også for os andre.
vi har haft samme snak herhjemme, hvor jeg til sidst spurgte manden om han så sørgede for at vores børn fik de oplevelser som deres bousbror fik hos hans mor, når han syntes hans søn gik glip af det jeg gør med vores børn.
Og nej selvfølgelig er det ikke en mulighed. Mikkels mor vælger selv hvilke oplevelser hun vil give Mikkel ligesom i selv vælger hvilke Melikka skal have, det har ikke noget at gøre med at Mikkel ikke må få dem, men at han så har nogle andre muligheder.
Forskelsbehandling er i mine øjne at gøre forskel på børnene når de er sammen. Mikkels mor skal jo ikke diktere hvad i laver når Mikkel er hos hende..eller når han er hos jer for den sags skyld.
:-) Sisse